elismerés
“Büszkén fogadjuk az elismerést az elmúlt években a design területén végzett munkánkért. Mikor elkezdtünk az XC90-esen dolgozni, tudtuk, hogy adott számunkra a lehetőség a Volvo márkát egy egészen új irányba indítani,” mondta Thomas Ingenlath, formatervezésért felelős alelnök az olaszországi Torinó városában tartott díjátadón.
Az új XC90, amely újraformálta az emberek percepcióit a svéd márkáról és a benne rejlő potenciálról, csak egy lépés volt azon a Thomas Ingenlath vezette formatervezési úton, amelyet a nemrég bemutatott vadonatúj Volvo S90 és V90 is követ.
“A Volvo családnak megannyi különböző tagja van – van erős és kifinomult, van elegáns és szofisztikált, és van dinamikus és fiatalos. Úgy alakítottuk ki a márka designját, hogy mindegyik karakter hangsúlyos helyet kapjon, miközben hű marad az örökségünkhöz” tette hozzá Thomas Ingenlath. “Minden autó, amit tervezünk, összetéveszthetetlenül Volvo, mégis önálló egyéniség.” A Car Design Awards zsűrije szerkesztők és különböző hires autós, illetve design magazinok képviselőiből áll a világ minden szegletéből. A Volvo a Brand Design Language kategóriában nyert, ahol olyan konkurencián kerekedett felül, mint a Mercedes-Benz, a Jaguar, a Renault és a Kia.
A 2016-ban újjászületett Car Design Awards már sok éve a legáhítottabb design díj az autóiparban, amely három kategóriában díjazza a gyártókat: sorozatgyártású autó, koncepcióautó és márka dizájn (Brand Design Language).