Fiat Panda hybrid
A cég a bejelentéssel erős üzenetet akart küldeni a potenciális vásárlók felé. Ennek lényege, hogy a Fiat olyan kiegészítő berendezésekkel és finanszírozási formákkal jelentkezik a piacon, amelyek által az autó valós alternatívát kínálhat a tömegközlekedési eszközök használatával szemben.
Három járványellenes kiegészítő eszköz
A Fiat e cél érdekében kifejlesztette a D-Fence Pack-ot, amelyet az új, háromhengeres Firefly endotermikus motorral és integrált Mild Hybrid hajtással ellátott Pandához és Fiat 500-ashoz kínálnak. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az autókat olyan szűrőberendezésekkel szerelték fel, amelyek képesek blokkolni a külső levegőből származó allergének 100 százalékát, valamint a penészgombák és a baktériumok 98 százalékát.
Ehhez kapcsolódik kiegészítő berendezésként egy belső légtértisztító, az Air Purifier, amely kiszűri a levegőből a mikrorészecskéket, és az autón kívül, más zárt terekben is használható.
A két modellhez tartozik egy harmadik berendezés is, egy UV-lámpa, amely képes fertőtleníteni az autó belső felületeit, valamint azokat a tárgyakat, amelyek a kocsi belsejéből a lakásba kerülnek.
Hibrid Panda és Fiat 500 napi két metrójegy áráért
Ezen új kiegészítők integrálása mellett a Fiat bemutatta a két modell számára kidolgozott finanszírozási formát is. Az FCA Bankon keresztül meg lehet vásárolni a két hibrid valamelyikét nulla előleggel úgy, hogy a törlesztést a vevő csak 2021-ben kezdi meg. A törlesztőrészlet a Panda esetében napi 3 euró, az Fiat 500-as esetében napi 4 euró, ami nagyjából annyi, mint két metrójegy az európai nagyvárosokban.
A torinói cég filozófiája szerint egy olyan világban, ahol a társadalmi távolságtartás az új szabály, a Fiat vissza akar térni ahhoz a megközelítéshez, amelyben az autó az ember második otthona, ahol biztonságban érezheti magát.