SEAT

Új kutatás-fejlesztésért felelős alelnök a Seat-nál

2019.03.06.

Axel Andorffot nevezték ki március 1-től a Seat új K+F vezető alelnökévé. Az új alelnök majdnem 20 éves tapasztalatra tett szert a Daimlernél, és a Seat innovációs projektjeit fogja vezetni, különös tekintettel az autók konnektivitására és elektrifikációjára, valamint az új mobilitási megoldások és formák kifejlesztésére.

A Seat K+F alelnöke, Andorff közvetlenül tesz jelentést a cég elnökének Luca de Meonak, és helyet kap a Végrehajtó Bizottságban. Dr. Matthias Rabe-t váltja, aki a spanyol autógyártónál töltött több mint nyolc éve után a Volkswagen márka Műszaki Fejlesztési Műveleteit vezeti majd.

„Emlékezni fogunk a Matthias Rabe előttre és utánra a Seat-nál. A terméken végzett munkája eredményezte, hogy a márka évek óta az egyik leggyorsabban növekvő autógyártó Európában, ami most a következő szintre lép. Axel Andorff, akit melegen üdvözlök a cégnél, izgalmas célja lesz a jelenleg folyamatban lévő jövőbeli projektek megszilárdítása, és az általunk végrehajtandó átalakítás alapját képező innováció további előmozdítása, ami a Seat-ot már ma jövőbiztos céggé teszi”- mondta Luca de Meo.

A Seat K+F alelnöke felelős a Design területéért, ahol a márka összes járművét fogalmazták meg, a Seat Műszaki Központért, és a tudásközpontért, ahol több mint 1000 mérnök dolgozik az autók innovációjának fejlesztésén és a jövőbeli mobilitási megoldásokon.

Andorff, 46 éves, a Kaiserslautern Egyetemen (Németország) végzett mechanikus és közgazdasági mérnökként. Az egész karrierjét a Daimler-nél töltötte, ahol 2000-ben kezdte tevékenységét. Múlt februárig a Mercedes-Benz elektromos és kompakt autószerkezet koncepcióiért volt felelős az elmúlt öt évben. Ezt megelőzően különböző pozíciókat töltött be a Mercedes-Benz K+F és Beszerzés területén. Többek között az első generációs GLA, CLA és CLA Shooting Brake modellek vezetője volt. Emellett felállította és irányította a Daimler beszerzését Kínában, ahol vezette a vállalat beszerzési hálózatának létrehozását.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.04.15
Bár az új Mercedes CLA már nem Kecskeméten, hanem a németországi Rastattban készül, mégis érdemes a....
2025.04.15
A tavaly zárt nemzetközi akvizíciók eredményeképpen csaknem 13 százalékkal több új gépjárművet....
2025.04.15
Az Európai Bizottság elindította a DiscoverEU program új pályázati fordulóját. Ennek keretében....
2025.04.15
A globális autóipar 2024-ben az előrejelzésekhez képest gyengébben teljesített, az értékesítés....
2025.04.15
Turbulens időket él át orosz autópiac, amely egykoron az orosz és nyugati autómárkák gyűjtőhelye....
2025.04.15
Az egyenruhások 5 perc különbséggel kétszer is bemérték ugyanazt a gépkocsit Karancslapujtő....
2025.04.15
A J. D. Power idén is kiadta a hivatalos és szerződött márkaszervizek teljesítményét mérő Customer....
2025.04.15
A CUPRA bejelentette a CUPRA Design House érkezését, amely a márka küldetésének középponti elemét....
2025.04.15
Figyelmükbe ajánljuk a Toyota Magyarország YouTube csatornáján útjára indított Toyota Insider....
2025.04.15
A Volkswagen Golf ráncfelvarrásának fontos hozadéka, hogy Európa egyik legnépszerűbb autója is....