A Graboplast Zrt. 2016-ban emelkedő árbevétel mellett, jelentősen javuló működési hatékonysággal, 31 százalékkal növelte üzemi eredményét, amely így 879 millió forintra emelkedett, míg a társaság adózott eredménye 684 millió forint volt. Folytatódott a magasabb fedezetű speciális padlók, azon belül a design padlóburkolatok – az LVT és a homogén padlók – részarányának növekedése a termékportfólióban. A vállalat főként a belföldi és a nyugat-európai piacokon tudta lényegesen erősíteni tevékenységét. A győri székhelyű vállalat árbevételének továbbra is jelentős hányada származik külföldről: a Graboplast padlóit jelenleg közel 100 országban használják, melynek köszönhetően árbevételének több mint 90 százaléka az exportpiacokon keletkezik.
Kínai buszokban magyar járműipari padló.
A vállalat tavalyi évben folytatott eredményes gazdálkodási tevékenysége mindvégig alacsony raktári készletszint mellett zajlott, amelyet a vevőigényekhez igazodó gyárak rugalmas termelése biztosított. A tavaly év elején átadott új tatabányai gyárban készülő design padlóburkolatok egyre dinamikusabb piaci felfutásával az idei évben a Graboplast jelentős árbevétel növekedést tervez.