KTM
Úgy tűnik, hogy valamit nagyon eltaláltak az új GT2 szabályrendszerrel, ugyanis a Porsche és az Audi után máris beköszönt a harmadik gyártó. Ez a motorgyártás koronázatlan királya, a KTM. Az osztrák gyárnak nem ismeretlen a GT versenyzés, ugyanis korábban már letették névjegyüket az európai GT4-ben az X-Bow-val, és úgy látszik, hogy szintet szeretnének lépni az új X-Bow GTX-szel. Amiről egyébként máris megérkeztek az első digitális fotók, és a végeredmény valami elképesztően dögös. Maradt a megszokott sziluett, viszont nagyon sokat gyúrtak az aerodinamikán, és a színezett abroncsok is adnak valami extra vadságot az új GT2 versenyautóknak.
Hogy tovább fokozzák a dolgokat, odabent egy 2,5-literes öthengeres dolgozik, és ebből már gondolom kitalálható, hogy az Auditól érkezik. GT2 specifikáció szerint 600 lóerőt fog teljesíteni, de a butított GTX is 500 lóerő felett lesz. Ha hozzávesszük, hogy mindössze kereken 1 tonna az autó, akkor már egyértelmű, hogy egy valódi bestia lehet, és ha csak fele annyira lesz nagyszerű hangja, mint az Audi R8 GT2-nek, akkor egy elég jó csomagnak hangzik. Az új szabályrendszer már idén debütál egyébként, és nem csak több lóerőt, de kevesebb leszorító erőt is enged a GT3 versenyautókkal szemben. Mondhatjuk, hogy még időben szállt be a KTM, ugyanis ők az elsők, akik homológ bukócsöves monocoque-ot és sportüléseket kínálnak.