Suzuki Celerio
A tartós benzinmotorjairól híres Suzuki megépítette története első dízelmotorját, amely egyelőre csak az Indiai piacon lesz választható, a legkisebb modellbe, a Celerióba. A 0,8 literes motor mindössze két hengerrel rendelkezik, de a speciális lendkerékkel és motortartó bakokkal állítólag sikerült kiküszöbölni a kéthengeresekre, alacsony fordulatszámon jellemző erős vibrációkat.
A házon belül fejlesztett erőforrás teljesítménye 47 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 125 Nm 2000-es fordulatszámnál. A fogyasztása 3,7 l/100 km, ezzel a Suzuki szerint a dízel Celerio a legtakarékosabb autó, ami Indiában kapható. Az E08A kódnevű erőforrás alumínium blokkal és egy kisméretű turbófeltöltővel rendelkezik, utóbbihoz töltőlevegő-hűtő is tartozik.