MG4
Elszoktunk már tőle itt Európában, hogy két generáció között ekkora különbség legyen, de a fiatal és az öreg kontinensre frissen belépő kínai autómárkáknál még simán benne van, hogy egy autó pozícionálását akár teljesen megváltoztassák. Így lett a sportos, éles vonalakkal rajzolt MG4-ből egy teljesen hagyományos kompakt hatchback. Az MG4 első európai, széles körben is kínált generációja abszolút siker volt. A márka alapvető színvonalánál kissé feljebb pozícionált és számtalan látványos koncepcióval megtámogatott villanyautóból rengeteg fut az utcákon.
Az új generáció minden dimenziójában, így tengelytávjában is nagyobb valamivel, és már az arányaiból is látszik, hogy teljesen más, az alapjaitól újra gondolt modellről van szó, ahol a hétköznapi, megfizethető használhatóság fontosabb szerepet kapott, mint a látvány. A felnik 16- vagy 17-colosak, a gombóc forma marketing színe a lila lett. Az első, középen felfelé ívelt hűtőrács a BMW M-es modelljeiből, míg a hátsó lámpa a Mini brit zászlós megoldásából inspirálódhatott. Egyelőre egyetlen hajtáslánccal jelentették be, egy 161 lóerős villanymotorral, aminek a végsebessége 160 km/h. A legfontosabb különbséget a tömege jelentheti az elődjéhez viszonyítva, ugyanis 1641 kg-ról mindössze 1485 kg-ra csökkent.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!