Peugeot

Peugeot 3008 GT Hybryd4: Mindig, mindenhol

2019.09.02.

A 2016-os bevezetése óta több mint 700 ezet példányban eladott - sok országban kategóriaelső - Peugeot 3008 SUV sikertörténetében új dimenzió nyílik a Hybryd4 változattal, mely a sorozatban gyártott Peugeot-k közül a valaha volt legnagyobb teljesítménnyel büszkélkedhet. A felsőkategóriás modell négykerék-meghajtású, és 300 lóerő teljesítmény (220 kW) leadására képes.

Ezt az eredményt egy 200 lóerős (147 kW) PureTech benzinmotor és két villanymotor társításával sikerült elérni: ebből az első az e-EAT8 sebességváltóhoz kapcsolódik és 110 lóerő (81 kW) leadására képes, a másik a hátsó futóművön helyezkedik el és 112 lóerős (83 kW).

Az autó – ha csak a vezető tartózkodik benne – álló helyzetből 100 km/h sebességre 5,9 másodperc alatt gyorsul. Az akkumulátor kapacitása 13,2 kWh, a teljesen elektromos üzemmódhoz kapcsolódó hatótáv pedig 59 km(2) (a WLTP protokoll szerint mérve). Az akkumulátor könnyen és gyorsan tölthető: a maximális töltésszint gyorstöltés és Wallbox(3) használata esetén mindössze 1 óra 45 percet vesz igénybe.

A 4WD üzemmód nehéz terepen jobb meghajtást biztosít. A tapadás is kifogástalan: nedves, sáros, havas vagy kanyargós úton is egyformán oszlik el a teljesítmény a négy keréken. A PEUGEOT 3008 HYBRID4 így a nagy teljesítmény és a négykerék-meghajtás mellett a piac egyik legjobb emissziós értékével rendelkezik: C0₂-kibocsátása 29 g/km(1) (a WLTP protokoll szerint mérve).

A hatékony EMP2 (Efficient Modular Platform) padlólemez és az új többlengőkaros hátsó futómű kombinálásával kiváló komfortszintet és rendkívüli úttartást sikerült elérni. A hátsó futómű beépítése nincs hatással a helykínálatra, és a csomagtérszőnyeg fölötti csomagtartó-kapacitás is változatlan.

A HYBRID4 motor csak GT változat esetén áll rendelkezésre, melyben az exkluzív Gréval-szürke Alcantara® kárpit valódi antikolt tölgyből készült „Grey Oak” dekorelemekkel társul. A képet az új PEUGEOT 508-tól átvett vezetéssegítő rendszerek teszik teljessé: ilyen a Stop & Go funkcióval ellátott adaptív tempomat és a sávtartó rendszer.

Néhány hónappal a HYBRID4 változat bevezetése után a modellválaszték egy 225 lóerős (165 kW) elsőkerék-meghajtású HYBRID változattal is kiegészül majd. A 2020 tavaszán forgalomba kerülő modellben a 180 lóerős (132 kW) PureTech benzinmotorhoz egy 110 lóerős (80 kW) villanymotor társul, mely a gépjármű elején az e-EAT8 sebességváltóhoz kapcsolódik majd.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.06
Könnyű páncélvédettségű terepjáró bázisjárműre fejlesztett autonóm és távirányítási funkciókat a....
2025.02.06
Marihuána tartalmú elektromos dohányterméket, csaknem 1500 doboz magyar zárjegy nélküli cigarettát....
2025.02.06
Kevés tesztautót szeretett meg így a családom, mint a konnektoros hibrid Ford Kugát. A napi szinten....
2025.02.06
A tegnapi wolfsburgi üzemi gyűlésen Thomas Schäfer, a Volkswagen márka vezérigazgatója....
2025.02.06
A rendőrség azt üzeni, nagyot tévednek, akik azt hiszik, hogy nem ellenőrzik az autósiskolák....
2025.02.06
Tonnaszámra gyártjuk, acélos teljesítménnyel! - írja Facebook-oldalán a győri nagyvállalat. ..
2025.02.06
Mannersdorf an der Rabnitzban (Oberpullendorfi járás) egy férfi holttestet találtak egy kiégett....
2025.02.05
A BMW egyike azoknak a márkáknak, amely az idén jó eséllyel tovább tudja erősíteni éllovas....
2025.02.05
A busz csütörtöktől odamegy, ahol az emberek vannak, akik Debrecen utcáin, Hajdú-Bihar legkisebb....
2025.02.05
Vízre bocsájtották Kínában a világ legnagyobb autószállító hajóját: a BYD Shenzhen „gyomrában” 9200....