Hyundai
Az eredeti i20 nagy népszerűsége révén a gyártó egyik legsikeresebb autójává vált ebben a régióban. Az új modell céljai közt szerepel, hogy a Hyundai még szélesebb közönséget szólítson meg, a márka felismerhetőségét fejlessze, valamint a Hyundai helyzetét igazi európai autógyártóként megerősítse.
Az új generációs i20–as modellt Európában tervezték és fejlesztették, amit kiválóan bizonyít három, az európai vásárlók igényeinek különösen megfelelő tulajdonság: kategóriaelső helykínálat, modern technológia és a kényelmet fokozó funkciók, valamint letisztult, kifinomult formaterv.
A Hyundai harmadik generációs B-szegmesbe tartozó modellje kihangsúlyozza a TB Get 2002-es, első európai bemutatkozása óta megtett óriási lépést. Az új generációs i20 hű marad azon elvhez, miszerint megpróbálja túlteljesíteni az elvárásokat, ahogyan az új generációs i10 és az új ix35 is tette. Az új i20 megjelenése egyben azt is jelenti, hogy a Hyundai minden, Európában kapható modellje megújult az elmúlt öt évben.
A 2014-es Párizsi Autószalonon októberben debütáló modell gyártása még ugyanebben a hónapban megkezdődik, így az új generációs i20 értékesítése még 2014 novemberében elindul Európában.