Az autóelektronikai és világítástechnológiai beszállító a 24 GHz-es hátsó radarok vezető gyártója. A Hella a napokban bejelentette, hogy 2017 közepén bevezeti a 24 GHz radarok negyedik generációját, amellyel leváltják a 2014 júniusa óta futó rendszereket. Az új generáció a jelenleginél 25 százalékkal kisebb helyet foglal el, miközben hatékonysága jelentősen nőtt. Anélkül, hogy a hozzá kapcsolható vezetőtámogató szolgáltatások számát csökkentették volna, jóval olcsóbban kerülhet a jelenleginél a piacra. Hogy mit tud? Figyeli a holtteret, segít a sávtartásban, figyelmeztet a ráfutásra, hátsó keresztirányú forgalmat érzékel és a kiparkolásban is segédkezik.
![](/sites/default/files/u2123/hellaradar.jpg)
A Hella vezetői úgy vélik, ahhoz, hogy a közúti közlekedés biztonságosabb legyen, a vezetősegédeknek az alsóbb kategóriás autókban is természetesnek kell lenniük. A Hella tizenegy gyártó 125 modellje számára mintegy kilenc millió radarérzékelőt gyártott eddig. A cég jelenleg a 77 GHz-es tartományt kutatja, amellyel további javulást lehet elérni a környezet letapogatásában.