WRC
A hatszoros világbajnok Ogier 34,7 másodperces előnnyel végzett az első helyen csapattársa, Esapekka Lappi előtt, így a szezonbeli harmadik győzelmét aratta – de március óta az elsőt. Ezzel feljött a második helyre a világbajnokságon, a hátránya 40-ről 17 pontra csökkent Ott Tänak mögött három versennyel a szezon vége előtt. A Citroën utoljára a 2015-ös Argentin-ralin aratott kettős győzelmet.
Ogier pénteken még csak a második volt Lappi mögött, egy defekt is hátráltatta, de szombat délután átvette a vezetést, és már nem is engedte ki a kezei közül a vasárnapi befutóig. „Erre a győzelemre nagy szükségünk volt ahhoz, hogy újra legyen esélyünk a világbajnoki címre. Tudtuk, hogy ezen a versenyen bármi megtörténhet, mivel a török utak keményen bánnak az autóval, de szerencsére a balszerencsét magunk mögött hagytuk Németországban. Elkerültek minket a nagy problémák az okos taktikának köszönhetően. A csapat hangulatának is jó nagy lökést ad ez a siker három versennyel a szezon vége előtt, persze tudjuk, hogy sok munka vár még ránk, ezért megünnepeljük a győzelmet, de holnap már újra dolgozni fogunk” – nyilatkozta a célban Ogier.
Tänak szombaton esett ki műszaki hiba miatt, a pontszerzésre az maradt az egyetlen esélye, ha a vasárnapi Power Stage-en jó eredményt ér el. Ennek érdekében a vasárnapi első három gyorsaságin nagyon kímélte a gumikat a Toyotán, és a taktikája bejött, a legjobb időt autózva 5 bónusz pontot gyűjtött az utolsó gyorsaságin. Még azt a kockázatot is bevállalta, hogy pótkerék nélkül autózott, ami 23 kilóval csökkentette a versenyautója tömegét.
Lappi előnye olyan nagy volt a második helyen vasárnap, hogy még egy defekt és egy megpördülés is belefért, így sem tudták veszélyeztetni a pozícióját. A finn 29,8 másodperccel előzte meg a harmadik helyen végző Andreas Mikkelsent, aki a legjobb Hyundai versenyző volt Törökországban. A norvég jó teljesítménye nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a Hyundai 8-ról 19 pontra növelte előnyét a Toyota előtt a gyártók világbajnokságában.
Sokáig Teemu Suninen volt a harmadik, de az M-Sport finnjének végül meg kellett elégednie a negyedik hellyel, de ennek is tudott örülni, tekintve, hogy a legutóbbi murvás versenyen, Finnországban nem tudott jó tempóban autózni. Dani Sordo lett az ötödik, megelőzve a két állva maradt Toyotát, Jari-Matti Latvalát és Kris Meeke-et.
A világbajnokság Nagy-Britanniában, Wales-ben folytatódik október elején, akkor már az augusztusban megsérült Elfyn Evans is újra autóba ül, hogy megpróbálja megismételni 2017-es győzelmét, ami karrierje során eddig az egyetlen elsőség.
Végeredmény, Török-rali:
Egyéni világbajnokság:
Gyártói világbajnokság: