Ford Mustang
Ahogy várható volt, a nyitott tetős Ford Mustang ugyanazokat a külső változtatásokat kapta meg a ráncfelvarrásnál, mint acéltetős testvére: újak, és elöl-hátul LED-esek lettek a lámpák, laposabb lett a motorháztető és megjelent rajta két légbeömlő, lecserélték a lökhárítókat és a felniket is, utóbbiakból 12-féle választható.
Már nem lehet rendelni a régi 3,7 literes V6-ost, megmaradt viszont a 317 lóerős 2,3-as négyhengeres EcoBoost, és az ötliteres szívó V8-as is, amely erősebb lett, mint az eddigi 421 lóerő. Kettős (közvetlen és szívócső) befecskendező rendszert, megerősített, dupla tárcsás kuplungot és kettős tömegű lendkereket is kapott a ráncfelvarrás után.
Az analóg műszereket egy digitális, 12 colos digitális képernyő helyettesíti, az új üzemmódválasztóval három menetprogram közül lehet választani, a feláras MagnaRide adaptív lengéscsillapítókkal már a futóművet is lehet állítani. Még a passzív futóművet is teljesen újrahangolta a Ford, és bevezette a gombnyomásra hangosabbá tehető sportkipufogót is.
Egy okostelefonos alkalmazással a távolból is nyitni-zárni lehet az ajtókat, a vászontetőt, be lehet indítani a motort, vagy egyszerűen megtalálni a járművüket. Már vezetéstámogató rendszerek is vannak a Mustanghoz, a gyalogosfelismerős vészfékasszisztenstől a sávtartóig, de ez ma már elvárás abban az árkategóriában, amelyben a Ford vadlova versenyez.