Bugatti Chiron
Noha úgy tűnhet, hogy a Bugattinak mindössze egyetlen modellje van, igazából annyi alváltozat készül belőle, hogy van mivel lefoglalni magukat a mérnököknek. Megannyi egyedi változathoz csatlakozik most a Chiron Pur Sport, ami valódi „driver’s car”-nak ígérkezik, még a francia gyár szerint is. A hajtás maradt ugyanaz. Naná, mégis mit kéne változtatni egy 1479 lóerős, 8,0 literes, négyturbós W16-os motoron? Amit viszont módosítottak, az az aerodinamika, a tömegcsökkentés, és a felfüggesztés. Ezek korántsem elhanyagolható változások, sőt, legtöbbször többet érnék néhány extra lóerőnél.
15%-kal rövidítették a váltó áttételezést, hogy még hamarabb kapjunk azt a temérdek erőt a nyakunkba. 65%-kal keményebbek az első rugók, és 33%-kal a hátsók, az adaptív csillapítást is inkább pályázáshoz hangolták, nem a hosszútávú autózáshoz. Már csak az új Aero felniknek is köszönhetően 16 kg-ot nyertek a tömegből, de könnyebbek még a féktárcsák is, így összesen 19 kilót nyertek. Új légterelők az orron, és nagyobb diffúzor a faron – mind azon dolgozik, hogy növelje a leszorítóerőt, az 1,9 méteres szárnyról nem is beszélve. Mindössze 16 darab készül majd a Chiron Pur Sportból, nem jelentéktelen 3,55 millió dollárért akár a miénk is lehet.