Bridegstone

Még a gumiabroncs is rózsaszín a Bridgestone októberi kampányában

2020.10.30.

Saját szuperhősnővel, rózsaszín abronccsal és maszkosztással kampányolt a Bridgestone Tatabánya a rendszeres mellrákszűrés és önvizsgálat mellett. Az abroncsgyár a dolgozók bevonásával immár második alkalommal hívja fel a figyelmet a nők ezreit érintő daganatos betegség elleni küzdelemre. A vállalat matricákkal, plakátokkal és díszkivilágítással rózsaszínbe öltöztette a gyárat, ingyenes mellrákszűrést biztosított női dolgozói számára, rózsaszín szalagos szájmaszkokat osztott Tatabányán és Környén, adományt gyűjtött a Szent Borbála Kórháznak, illetve az üzemben játszódó edukációs képregényt készített a mellrákszűrésről.

A mellrák a nők leggyakoribb daganatos megbetegedése, az Országos Onkológiai Intézet felmérése alapján Magyarországon minden tizedik nő megtapasztalja. A korán felfedezett esetek 95 százalékban gyógyíthatók, így a Bridgestone célja, hogy mintegy 150 női dolgozója mellett további nőket is ösztönözzön a rendszeres önvizsgálatra és mellrákszűrésre. A gyár 1200 dolgozójának közel 90 százaléka férfi, a „B-Pink – A te egészséged, a mi törődésünk!” elnevezésű kampányával az abroncsgyár hozzájuk is szólt, arra buzdítva őket, hogy a kampányüzeneteket otthon, női családtagjaik körében is terjesszék.

A mellrákról, a vele kapcsolatos tévhitekről, az önvizsgálat és a szűrés fontosságáról a Bridgestone számos formában informálta munkavállalóit, a gyár területén matricákról, plakátokról és roll-upokról köszöntek vissza az edukációs üzenetek, ahogy a Bridgestone belső dolgozói Facebook-csoportjában is. A gyár aulájában ki lett helyezve egy rózsaszínre festett gumiabroncs, amellyel a dolgozók fotózkodhattak, a fotóra közösségi médiában gyűjtött lájkok nyomán pedig a vállalat pénzbeli adományt ajánlott fel a Szent Borbála Kórház Központi Radiológia – Mammográfia szakrendelésének! A vállalat önkéntesei Tatabányán és Környén közel 500 rózsaszín szalagos szájmaszkot osztottak szét, egyszerre kampányolva a maszkviselés és a mellrákszűrés mellett. A dolgozók egy a gyárban kihelyezett digitális felületen megszavazhatták, milyen tulajdonságokkal rendelkezzen a Bridgestone saját szuperhősnője, akinek főszereplésével a mellrákszűrés fontosságát hangsúlyozó, edukációs képregény is készült.

„Vállalatunk működése a kezdetektől fogva ember- és családközpontú, így évről évre több olyan intézkedést vezetünk be és aktivitást szervezünk, amelyek dolgozóink egészségmegőrzésére irányulnak. Nagyon örülünk, hogy októberben több százan vettek részt a kampányban a maszkosztás keretében, az adománygyűjtésben vagy a szuperhős tulajdonságainak megszavazásában, illetve hogy a kolléganők közel kétharmada elment az általunk biztosított ingyenes szűrésre. A B-Pink kampány most kifejezetten női dolgozóinkat, illetve a női családtagokat szólította meg, novemberben pedig a férfi kollégákra fókuszálunk a prosztatarák elleni harcra buzdító Movemberrel” – hangsúlyozta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezető igazgatója.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.05
A kész járműveket szállító berendezések gyártói és a fuvarozók türelmi időt kértek a német VDI....
2025.02.05
Sok találmánya van az emberiségnek, amely megmaradt egyszerű használati tárgynak. Például a....
2025.02.05
A jövő mérnökei csapnak össze a szombati RobonAUT versenyen   ..
2025.02.05
Elbontják a határőrség őrhelyeit és a sávelválasztó betonelemeket a Nagylak II-Csanádpalota....
2025.02.05
Európában tart egy újabb kínai márka, amelyről feltehetően még a rendkívül sokszínű kínai piac....
2025.02.05
Az elmúlt héten a megengedett sebességhatárokat regisztráltan 1016-an lépték át. - A....
2025.02.04
A centenáriumi évben az energiavállalat a jövő alakítására fókuszál. ..
2025.02.04
Izgalmas események az autók világából, háborúból, versenypályákról, titkos töréstesztekről,....
2025.02.04
A fővárosi közösségi közlekedés sohasem unalmas. Naponta több mint hárommillió utazás valósul meg a....
2025.02.04
„Ha egyetlen gyártó hibázik, akárcsak egyszer is, az a komplett ipart visszaveti évekkel” –....