A mellrák elleni küzdelemnek szentelt kampánya részeként a Bridgestone Tatabánya Kft. összesen 1,5 millió forintot adományozott a Szent Borbála Kórház Központi Radiológia – Mammográfia szakrendelésének. A tatabányai abroncsgyár dolgozói több mint 600 ezer forintot gyűjtöttek össze...
Saját szuperhősnővel, rózsaszín abronccsal és maszkosztással kampányolt a Bridgestone Tatabánya a rendszeres mellrákszűrés és önvizsgálat mellett. Az abroncsgyár a dolgozók bevonásával immár második alkalommal hívja fel a figyelmet a nők ezreit érintő daganatos betegség elleni küzdelemre...
Harmadszorra is megrendezésre kerül a Ford balesetmegelőzést szolgáló kampánya a Ford Driving Skills for Life (DFSL). Az esemény képzeletbeli startvonalát a közelmúltban rajzolták fel. Innentől kezdve lehet majd jelentkezni a szeptemberben megrendezésre kerülő eseményre...
Inspiráló személyes történeteivel korunk több mint félszáz kiváló elméje várja a látogatókat május 30-31. között a Brain Bar jövőfesztiválon, mely a kezdetektől, azaz ötödik éve élvezi a BMW i kiemelt támogatását.
A Nissan legkeményebb pickupja önkéntesként tűnik fel egy új filmben – a film a 2018-as Óceánok Világnapjára (június 8, péntek) készült, és azokat a közösségi hősöket ünnepli, akik felveszik a küzdelmet a partokon összegyűlő műanyaghulladékkal szemben.
Májusi beharangozója után Magyarországra is megérkezett a Ford vezetéstechnikai road showja a Ford Driving Skills for Life (Ford DSFL). Az eseményt idehaza a honi vezérképviselet bábáskodása mellett a Pólus Center parkolójában rendezték.
Az idei Formula–1-es mezőny összes tagja aláírta azt a sisakot, amely nemes célt szolgálva kerül kalapács alá. Gyűjtők, figyelem! A licit elkezdődött.
Az AUDI HUNGARIA Zrt. immár hagyományt teremtett azzal, hogy az önkéntesség jegyében minden évben munkatársai által kezdeményezett szociális projekteket valósít meg. A negyedik Önkéntes Napon több mint 500 audis munkatárs elkötelezett segítségével újultak meg győri és Győr környéki...
A Toyota útjára indította a TOYOTA NEXT nyílt innovációs programot: a világ legnagyobb és leginnovatívabb autógyártója megvizsgálja majd a különböző vállalatok és K+F szervezetek által javasolt, a meghirdetett témakörökhöz kapcsolódó új szolgáltatásokat, és a kiválasztott szervezetekkel együtt...