kereskedelem
A Mazda sikeréhez elsősorban a 2013-ban bemutatott Mazda6 és új Mazda3 járult hozzá. Előbbi stabil, 9% feletti piaci részesedést mondhat magáénak a felső-közép kategóriában, egyből a nagy flotta modellek után. A Mazda3 is gyors eredményeket ért el a kompaktok között: értékesítésének első évében majd 500 darab talált gazdára**.
A Mazda 2015-ben is folytatja termékpalettájának megújítását és kiegészítését. Februárban, a közönségszavazat kategóriában nemrég Arany Kormánykerék díjat nyert, új Mazda2 lép a magyar piacra, tavasszal érkezik a 2015-ös Mazda6 és CX-5, melyek megkapják a Mazda új kommunikációs, szórakoztatási és navigációs rendszerét, nyár elején találkozhatunk az új SUV-val, a CX-3-mal, mellyel a dinamikus életstílusú, dizájn-orientált vásárlókat szólítja meg a márka, nyár végén pedig hazánkba is megérkezik a várva-várt új MX-5.
*Forrás: Datahouse Új személygépjármű forgalomba helyezés 2014
**Mazda belső adatok