Bogár
A bogarasok táborában a sokszínűség és az egyediség szerepel az első helyen. Ennek okán látott napvilágot a kailforniai Gardena városában egy olyan verzió, melyet még nem látott a világ. Az 1959-es évjáratú wolfsburgi masina tulajdonosa, Richard Tupper művét egyesek felháborítónak tartják, mások szerint viszont szenzációs. A génkezelt járgány alapjait egy 2010-es Dodge Ram adja, melynek motorterében a már említett 5,7 literes, V8-as Hemi blokk teljesít szolgálatot. Az elismerésre méltó munkát a 40 százalékkal nagyobb dimenziókból eredő, 3.514 darab egyedi alkatrész és karosszéria elemek elkészítése jelenti, melyeket Tupper saját műhelyében gyártott, beleértve a csavarokat is, melyek beszerzése természetesen lehetetlen egy kötőgépelem boltból – a tulajdonos szerint.
Tupper utólag persze azt nyilatkozta egy kiállításon, hogy nem volt olyan nehéz az általa végzett munka, sokkal inkább időigényes, hiszen mindenhez sablont kellett gyártani. A pick-up alvázra épült monstrum önsúlya 2,8 tonna lett és belterének részletmegoldásai legalább olyan tökéletesek, mint az autó külseje. Akad azért vicces ficsör is az autóban: az eredeti műszeregység egy működésképtelen dizájnelem, a motor beindítását követően egy teljesen digitális panel jelenik meg a műszerfalon.
Mindezek után okkal vélhetjük, hogy az óriás Bogár megalkotója egy VW fanatikus, pedig ezt ő nemes egyszerűséggel cáfolja, mondván „nem tudok sokat a Volkswagenekről, viszont értek a nagyautókhoz”. A 60 ezres lélekszámú városban közlekedésről pedig csak annyit tudtunk meg, hogy a legtöbb autóst megriasztja a HUGE BUG rendszámú autó látványa, sőt! „Kereszteződéshez érve, mindenki áll, amíg meg nem mozdulok és leolvasható az emberek ajkáról az első reakció szava: hihetetlen!” - amit magyarra akár úgyis fordíthatunk, hogy "márpedig ilyen állat nincs"!
Forrás: usatoday.com