Az 592 lóerős duplaturbós V8-as motort egy 187 lóerős elektromotorral kombinálták, ami nagy ugrást tesz lehetővé az összteljesítményben.
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő a GOR-CAR-tól.
Az ikerturbós, 3,8 literes V8-as motor teljesítménye 572 lóerő.
Az autó ára 56,3 millió forintnyi összegről indul, amiért egy ikerturbós, V8-as BMW motort kapunk, amely 626 lóerős teljesítményre képes.
Még sosem került egy utcai Honda modellbe gyári V8 motor, ugyanakkor a hajók piacán még ilyennel is rendelkezik a japán gyártó.
Az eddigi legerősebb 5,0 literes V8-as szívómotorral hajtott Mustang Dark Horse tervezői prémium anyagokkal, színekkel, mintázatokkal és kidolgozásokkal hangsúlyozzák ki az autó versenypálya-központú megjelenését és stílusát.
Ma már elképzelhetetlen, az évszázad elején azonban könnyen pakolt V8-ast egy hosszú motorháztetős szupersportautó orrába az MG. Rövid sztori az XPower SV-R születéséről és bukásáról.
Egy megbízhatósági versenyeken már bizonyított erőforrás utcai változata kerülhet a Lexus LFA következő generációjába a pletykák szerint, így biztosan bírja majd a strapát, ha valóban gyártásba kerül.
A közelmúltban parázs vitákat keltett az interneten a Toyota egy szabadalmi bejegyzése. A dokumentáció elméletileg egy újszerű kenési rendszert vázolt, a mellékelt illusztrációk nyomán azonban valami sokkal izgalmasabb bontakozik ki.