Forma 1
A tömegkommunikációban és a médiában óriáscéggé fejlődött Liberty Media tavaly vásárolta meg az F1-et "üzemeltető" céget Ecclestone-tól, s az idei szezontól elkezdte a saját elképzelései szerint megreformálni az utóbbi években egyre csökkenő népszerűségű világbajnoki sorozatot. Az amerikai vállalat újító szándékú intézkedései közül számos érzékelhető volt már a televíziós közvetítések során, ezúttal azonban a Hungaroringre kilátogatók testközelből is megtapasztalhatták, hogyan próbálja színesebbé és érdekesebbé tenni a sorozatot a cég, s miként kívánja közelebb vinni a nézőkhöz.
A mogyoródi Gold Tribün mögötti területen élmény- és szórakoztató parkot állítottak fel, ahol a szurkolók többek között szimulátorokon mérhették össze a tudásukat egy F1-es autóban egymással és a profi Formula-2-es pilótákkal, drónokat reptethettek egy erre a célra elkülönített részen, de azt is kipróbálhatták, milyen élmény a dobogó tetején állni a Magyar Nagydíjon, erről pedig akár fényképet is kaphattak emlékül. Ezen kívül fotózkodni lehetett a kockás zászlóval, ki lehetett próbálni a kerékcserét egy valódi F1-es autón, a bátrabbak pedig akár azt is tesztelhették, hogy megállnák-e a helyüket riporterként a száguldó cirkusz közegében.