kinevezés
A prémium gumiabroncsgyártó Hankook Takács Antalt nevezte ki a vállalat európai központjának marketing igazgatói posztjára július 1-től. Az iparág 46 éves szakértőjének fő feladata többek közt az európai szintű árképzési stratégia további fejlesztése és a Hankook európai marketing stratégiájának megerősítése. - Jelenlegi célunk európai marketing stratégiánk optimalizálása annak érdekében, hogy professzionálisan teljesíthessük ügyfeleink elvárásait, és megerősítsük a márkanév ismertségét Európa-szerte. – jelentette ki Ho Youl Pae, a Hankook európai igazgatója.
Takács Antal két diplomával rendelkezik, az egyiket mérnöki, a másikat közgazdasági szakon szerezte, és több mint 20 év tapasztalatot szerzett az autó- és gumiabroncsiparban. A Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft-nél Budapesten árképzési területen dolgozott, az MFP Michelin Clermont-Ferrand vállalatnál Párizsban pedig termék marketinggel foglalkozott. Mielőtt a Hankookhoz került, Takács Antal három évet töltött a B2B pénzügyi szektorban a marketing és értékesítés-támogatási részleg igazgatójaként egy vezető nemzetközi pénzügyi szolgáltató vállalatnál, az Alter Domusnál Luxembourgban, ahol egy ügyfélkapcsolati irányítási platformot hozott létre, és a szervezet új márkanév-bevezetési projektjéért felelt világszinten.
- Örülünk annak, hogy egy olyan szakember támogatását sikerült megszereznünk a Hankooknál, mint Takács Antal. Az egyre inkább globalizálódó világban különösen fontos, hogy továbbfejlesszük és professzionális szintre emeljük Európa-szerte működő folyamatainkat a marketing, a termékmenedzsment és az árképzés terén. Takács Antal személyében egy olyan kiváló szakemberre találtunk, aki képes lesz sikeresen megvalósítani projektjeinket. – mondta Tony Lee, a Hankook Tire Europe értékesítési és marketing igazgatója.