Párizsi Autószalon
Első ránézésre azt gondoltuk, hogy megérkeztünk a Ferrari standjához, bár kissé furcsa volt, hogy sehol sincsenek a márka a képviselői.
Pedig az exkluzivitás a márkához méltó volt, mi is csak azért mehettünk be, mert a francia La Plateforme Automobile (PFA) meghívására érkeztünk.
Rákérdeztünk a beléptetésnél, hogy mégis milyen kiállítás ez? – magánkiállítás, hangzott el a válasz. Végül annyit sikerült megtudni, hogy két magánszemély autói vannak itt kiállítva. Többet nem sikerült megtudni róluk, de az látszott, hogy az autók többsége nem csak garázsban áll, hanem használják, több példányon is ott voltak az autópályamatatricák a szélvédőn.
Bár nem tudni ki az a két ember, aki odaadta autóját a kiállításra, abban biztosak lehetünk, hogy nem kell buszozniuk az autóik hiányában. Nem gyakran lát az ember egymás mellett egy LaFerrari-t és egy SP2 Monza modellt, és ahol ilyenek állnak a garázsban, ott biztosan maradt még valami használható a Ferrarik hiányában.
A LaFerrari olaszul "a Ferrarit" jelenti, mondhatni, hogy ez a modell a Ferrarik Ferrarija. A Ferrari szériaautói által valaha elért legnagyobb teljesítménnyel büszkélkedhet, és a legfejlettebb és leginnovatívabb műszaki megoldásokat tartalmazza, amelyek 2013-as bemutatása óta szépen lassan lecsorogtak más modellekbe is. A LaFerrari a Ferrari első sorozatgyártású autója, amelyet az F1-ből származó hibrid megoldással – a HY-KERS rendszerrel – szereltek fel.
A Ferrari Monza SP1 és SP2 az olasz autógyártó által gyártott korlátozott szériás sportautók, amelyeket 2018-ban mutattak be. Az autók egy új modellcsalád kezdő tagjai, az "Icona" sorozat a klasszikus Ferrari modellek által ihletett különleges autók csoportja lesz. Az új vonal első autói a Monza SP1 és SP2, amelyek tervezését a 750 Monza, a 250 Testarossa és a 166 MM ihlette. Az SP1 együléses, míg az SP2 kétüléses, utóbbit tekintheti meg a látógató Párizsban. Ára opciókkal bőven 2 millió euró fölé esik.
A csúcsmodellek mellett rengeteg elképesztő autó állt még itt: Mondial, 488, 812, 430 és még sokan mások, beszéljenek inkább a képek:
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!