Párizsi Autószalon

Magánkiállítás a Párizsi Autószalon különlegessége

2022.10.19.

A Párizsi Autószalon tele van meglepetésekkel. Meglepően kevés hagyományos autógyártó van jelen, az egyik leglátványosabb standot a Dacia kapta, a legkülönlegesebb autókat pedig egy magánkiállítás keretein belül találjuk.

Első ránézésre azt gondoltuk, hogy megérkeztünk a Ferrari standjához, bár kissé furcsa volt, hogy sehol sincsenek a márka a képviselői. 

Pedig az exkluzivitás a márkához méltó volt, mi is csak azért mehettünk be, mert a francia La Plateforme Automobile (PFA) meghívására érkeztünk.

Rákérdeztünk a beléptetésnél, hogy mégis milyen kiállítás ez? – magánkiállítás, hangzott el a válasz. Végül annyit sikerült megtudni, hogy két magánszemély autói vannak itt kiállítva. Többet nem sikerült megtudni róluk, de az látszott, hogy az autók többsége nem csak garázsban áll, hanem használják, több példányon is ott voltak az autópályamatatricák a szélvédőn.

Bár nem tudni ki az a két ember, aki odaadta autóját a kiállításra, abban biztosak lehetünk, hogy nem kell buszozniuk az autóik hiányában. Nem gyakran lát az ember egymás mellett egy LaFerrari-t és egy SP2 Monza modellt, és ahol ilyenek állnak a garázsban, ott biztosan maradt még valami használható a Ferrarik hiányában.



A LaFerrari olaszul "a Ferrarit" jelenti, mondhatni, hogy ez a modell a Ferrarik Ferrarija. A Ferrari szériaautói által valaha elért legnagyobb teljesítménnyel büszkélkedhet, és a legfejlettebb és leginnovatívabb műszaki megoldásokat tartalmazza, amelyek 2013-as bemutatása óta szépen lassan lecsorogtak más modellekbe is. A LaFerrari a Ferrari első sorozatgyártású autója, amelyet az F1-ből származó hibrid megoldással – a HY-KERS rendszerrel – szereltek fel.



A Ferrari Monza SP1 és SP2 az olasz autógyártó által gyártott korlátozott szériás sportautók, amelyeket 2018-ban mutattak be. Az autók egy új modellcsalád kezdő tagjai, az "Icona" sorozat a klasszikus Ferrari modellek által ihletett különleges autók csoportja lesz. Az új vonal első autói a Monza SP1 és SP2, amelyek tervezését a 750 Monza, a 250 Testarossa és a 166 MM ihlette. Az SP1 együléses, míg az SP2 kétüléses, utóbbit tekintheti meg a látógató Párizsban. Ára opciókkal bőven 2 millió euró fölé esik.

A csúcsmodellek mellett rengeteg elképesztő autó állt még itt: Mondial, 488, 812, 430 és még sokan mások, beszéljenek inkább a képek:





További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.20
A HangZóna mai vendége Piri András, a Q-Service partnerhálózati vezetője, a Young Car Mechanic....
2025.02.20
Több közlekedési szabály megszegése miatt indítottak eljárást egy fiatallal szemben Nagykanizsán....
2025.02.20
Hogyan lehet elkerülni a váratlan költségeket?   ..
2025.02.20
Lezajlott a verseny 2. fordulója, a középdöntő. Az Autós Nagykoalíció és az Autószerelők Országos....
2025.02.20
A jövőbeni modellek "jóval drágább áron" lesznek elérhetőek. ..
2025.02.20
Az Arval Mobility Observatory új fehér könyve átfogó képet ad az elektromos kishaszongépjárművek....
2025.02.20
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres jótékonysági akcióval zárta a....
2025.02.20
Új HR vezetőt nevezett ki hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az Ayvens....
2025.02.20
A globális gazdaság gyorsulását a magyarországi cégvezetők 70%-a várja, a hazai gazdasággal....
2025.02.20
A BYD autógyár építése felpezsdítette az életet a Szegedi Tudományegyetemen, 2025-ben egyenesen....