Renault
A 2026-os modellévre a hétüléses SUV megújult külsőt kap, átfogó vizuális finomításokkal és finom belső fejlesztésekkel. Az Espace frissítése abból is ízelítőt ad, hogy mi várható a közeli rokon Austral esetében.
A 2025-ös Espace már a Renault legújabb formanyelvét viseli, amelyet először a Rafale zászlóshajón láthattunk, és amely gyorsan átterjedt a kisebb Captur és Symbioz modellekre is. A legszembetűnőbb változások közé tartozik az átdolgozott orr-rész, élesebb LED-es fényszórókkal, újratervezett fényszórókkal, új hűtőráccsal és egyszerűsített légbeömlőkkel, amelyek karcsúbb, modernebb megjelenést kölcsönöznek a családi szabadidő-autónak. A Techno, Iconic és Esprit Alpine felszereltségeket a hűtőrács eltérő kialakítása különbözteti meg egymástól. A profilnézet nem változott, de a hátsó részen kisebb hátsó lámpák és modernebb fényszórók jelentek meg. Az újratervezésnek köszönhetően az Espace hossza némileg megnőtt, így 4,74 méterre. Megjelentek új külső és belső színváltozatok is.
Belül a ráncfelvarrott Espace újdonságai közé tartoznak az ergonomikusabb első ülések és a továbbfejlesztett hangszigetelés. Ez az első Renault modell, amely új vezetőfelismerő rendszert kapott, amely aktiválja a felhasználói profilt a személyre szabott beállításokat (vezetési pozíció, kedvenc rádióadók és infotainment alkalmazások) tölt be automatikusan.
Az opcionális, hatalmas üvegtető megkapta a Solarbay technológiát, ami lehetővé teszi, hogy igény szerint átlátszóból átlátszatlanná váljon szegmensenként, gombnyomásra. A vezetői környezet változatlanul egy 12,3 colos digitális műszeregységből, egy 12 colos infotainment érintőképernyőből és egy opcionális 9,3 colos head-up kijelzőből áll. Elődjéhez hasonlóan az Espace öt- és hétszemélyes kivitelben is elérhető, csúsztatható hátsó paddal és nagy csomagtartóval. Ez utóbbi kapacitása a konfigurációtól függően 520 és 2225 liter között mozog.
A frissített Espace már csak egyetlen hajtáslánc-változattal kapható, mivel az 1,3-as lágy hibridet törölték a kínálatból. A megmaradt öntöltő hibrid hajtás egy 1,2 literes háromhengeres turbómotorból és két villanymotorból áll, amelyek együttesen 200 lóerőt továbbítanak az első kerekeknek. A Renault szerint a SUV maximális hatótávolsága 1100 km is lehet két tankolás között. Opcionálisan felszerelhető a 4Control Advanced négykerék-kormányzási technológiával az Espace, de a Rafale összkerekes, 300 lóerős plug-in hibrid rendszerét nem kapta meg.
A frissített Espace-t a spanyolországi Palenciában gyártják, és még a nyár előtt piacra kerül több európai piacon.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!