motorkerékpár

Jövőre egy új taggal bővül a korszerűbb Honda CMX család

2024.11.08.

A Honda örömmel mutatja be a 2025. évi modellkínálatának legújabb megújult tagjait - a CMX500 Rebelt és a CMX11000 Rebelt –, a 2023-as európai custom motorok eladási listájának első két helyezettjét.

A jövő év az A2 jogosítvánnyal is vezethető CMX500 számára - amely 2021-ben, 2022-ben és 2023-ban Európa legkelendőbb custom motorkerékpárja volt - számos fontos frissítéseket tartogat, amelyek javítják a menetkomfortot, a vizuális élményt és a mindennapi praktikumot.

Átformálták az új hátsó felütközésgátlókat, ezzel javítja a vezethetőséget a durvább felületű utakon, és kényelmesebbé is vált a Rebel, hiszen az ülés újfajta poliuretánhabból készült - tették mindezt úgy a Honda mérnökei, hogy a 690 mm-es magasságot megváltoztatták volna. A kormány pozícióját is finomhangolták a jövő évi modell esetében, ezáltal egy természetesebb és pihentetőbb üléspozíciót létrehozva.

Könnyű átalakítani kétszemélyesből szólóvá a CMX500-at, hiszen mindössze két csavart kell kiszedni, és hasonlóan egyszerű a hátsó lábtartók eltávolítása is, ami az Eredeti Honda Kiegészítők szélesebb körének felszerelését is lehetővé teszi. Az opcionális extrák kényelmesen, újonnan összeállított csomagokba rendezve vagy egyedileg elérhető tételekként is megvásárolhatók, és tartalmaznak többek között hátsó csomagtartót, háttámlát, tankpárnát, sárvédőt, különböző anyagú nyeregtáskát és még sok mást, hogy a kisebb köbcentis Rebel valóban a motoros egyéni ízlésére és igényeire szabható legyen.

A 2025. évi CMX500 Rebel „S” kiadása füstszínű szélvédővel és fényszóró-burkolattal ellátott fejidommal, barna színű, gyémántalakú steppeléssel látványosabbá tett üléskárpittal, retró stílusú fekete idomszett-tel és teleszkópvédő harmonikával, valamint bronzszínű kerékgarnitúrával érkezik a Honda márkakereskedéseibe.

Kisebb testvéréhez hasonlóan a CMX1100 Rebel, amely 2021-ben csatlakozott a kínálathoz, szintén számos fejlesztést kapott - a motorteljesítmény, a kényelem, a vezetési ergonómia és a technológia terén. Ráadásul van egy újdonság is, hiszen bemutatkozik a CMX1100SE Rebel – egy különleges, gyári kiadás. A legendás RC213V-S-től eltekintve ez az első sorozatgyártású Honda motorkerékpár, amit kormányvégtükrökkel szereltek fel.

Ezek a stílusos, alumíniumból készülő, becsillanásmentes visszapillantók éppoly látványosak, mint a többi gyárilag felszerelt Eredeti Honda Kiegészítő. Ilyen például a motor színére fényezett fényszórókeret, a típusspecifikus alsó villaborítás, a rövid, sportos első sárvédő, a gyémántalakú varrásokkal feldobott, az alapváltozaténál kényelmesebb ülés és az eloxált hűtőradiátor-burkolat – ezek mind az SE egyedi, szemet gyönyörködtető díszítőelemei.

Mindhárom CMX1100 Rebel esetében a kényelmesebb üléspozíció a legfontosabb frissítés. A kormány hátrébb és feljebb került, a lábtartók pedig előrébb. Az ülés 10 mm-rel vastagabb lett, miközben az ülésmagasság továbbra is 710 mm.

A motorokban a már jól bevált, 1084 cm3-es, soros, kéthengeres erőforrás dolgozik, amelynek alsó és középső fordulatszám-tartományban jelentkező forgatónyomatékát és teljesítményét egyaránt megnövelték 2025-re.

Mint, eddig is, az elektronikus gázmarkolat (TBW) révén nemcsak a teljesítményleadás jellege és a motorkarakterisztika módosítható, hanem a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) és az integrált egykerekezés-gátló (Wheelie Control) működése is. Három előre beállított, immáron az új motorhoz igazodó üzemmód közül választhatunk, attól függően, hogy milyen tapadási és útviszonyok várhatóak a következő kilométereken.

A kis sebességű manőverezés érdekében optimalizálták a dupla kuplungos erőátvitelt (DCT) továbbá új, 5”-os TFT-műszeregységet kapott a trió, ami a Honda RoadSync alkalmazással okostelefonnal csatlakoztatását is lehetővé teszi. Hogy a mobileszköz ne merüljön le az út során, továbbra is szerepel az alapfelszereltség listáján az USB-C aljzat, de átkerült a műszeregység bal oldalára.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.04.15
Bár az új Mercedes CLA már nem Kecskeméten, hanem a németországi Rastattban készül, mégis érdemes a....
2025.04.15
A tavaly zárt nemzetközi akvizíciók eredményeképpen csaknem 13 százalékkal több új gépjárművet....
2025.04.15
Az Európai Bizottság elindította a DiscoverEU program új pályázati fordulóját. Ennek keretében....
2025.04.15
A globális autóipar 2024-ben az előrejelzésekhez képest gyengébben teljesített, az értékesítés....
2025.04.15
Turbulens időket él át orosz autópiac, amely egykoron az orosz és nyugati autómárkák gyűjtőhelye....
2025.04.15
Az egyenruhások 5 perc különbséggel kétszer is bemérték ugyanazt a gépkocsit Karancslapujtő....
2025.04.15
A J. D. Power idén is kiadta a hivatalos és szerződött márkaszervizek teljesítményét mérő Customer....
2025.04.15
A CUPRA bejelentette a CUPRA Design House érkezését, amely a márka küldetésének középponti elemét....
2025.04.15
Figyelmükbe ajánljuk a Toyota Magyarország YouTube csatornáján útjára indított Toyota Insider....
2025.04.15
A Volkswagen Golf ráncfelvarrásának fontos hozadéka, hogy Európa egyik legnépszerűbb autója is....