Peugeot

Jól teljesít a PSA Peugeot Citroën SCR technikája

2016.01.25.

A PSA Peugeot Citroën örömmel üdvözölte azokat az első, a szabályozásnak és hitelesített értékeknek megfelelő eredményeket, amelyeket a Peugeot 208 és a Peugeot 508 ért el az Ökológiai, Fenntartható Fejlődési és Energiaügyi Minisztérium műszaki bizottsága által végzett teszteken.

Az eredmények megerősítik az egyedülálló BlueHDi kipufugógáz utókezelési technika hatékonyságát. A rendszer lelke a részecskeszűrő (FAP) előtt elhelyezett szelektív katalizátoros redukciós egység (SCR). Ez a megoldás akár 90 százalékig csökkenti a dízelmotor által kibocsátott kipufogógázban megtalálható nitrogén-oxid mennyiségét, és ezzel a benzinmotorok szintjére szorítja le a NOx-kibocsátást. A dízelmotorok előnye, hogy CO2-kibocsátásuk 15 százalékkal, üzemanyag-fogyasztásuk pedig 20 százalékkal kisebb, mint benzines társaiké. A szakma és a felügyelet jelenleg egyöntetűen a BlueHDi rendszert tartja a leghatékonyabbnak a nitrogén-oxidok kezelésében.


A rendszer sikerességébe vetett meggyőződés vezette a PSA Peugeot Citroënt azoknak a fejlesztéseknek és beruházásoknak a végrehajtásához, amelyeknek köszönhetően a csoport 2013 végétől, a szabályozásban előírthoz képest két évvel korábban, fokozatosan bevezette ezt a technikát az Euro 6 dízelmotorokkal felszerelt modelleknél. Az SCR rendszer kifejlesztéséhez vállalt beruházások összege több száz millió euróra rúgott. A PSA Peugeot Citroën a BlueHDi technika kifejlesztése során mintegy száz szabadalmat jegyeztetett be; a hatékonyság növelésére és a költségek csökkentésére irányuló fejlesztések folyamatosan zajlanak 2017. szeptemberig, az Euro6.2 norma bevezetésének időpontjáig.


A már eddig elért eredmények megerősítik a PSA Peugeot Citroën előnyét a dízel- és benzinmotorok terén, amely bizonyítja, hogy a csoport számos olyan műszaki megoldással rendelkezik, amely a változatos felhasználások eltérő igényeinek kielégítését szolgálja. A PSA Peugeot Citroën bizakodó a hamarosan érkező, újabb teszteredmények eredményeit illetően. Jelenleg a csoport az elektromos járművek második nemzedékének, valamint az újratölthető benzines hibrid járművek új kínálatának 2019-ig történő kifejlesztésén dolgozik.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.24
A Peugeot büszkén jelenti be, hogy a 100%-ban elektromos PEUGEOT E-208 és PEUGEOT E-308 végeztek az....
2025.01.24
A sebességtartó automatika ágyazott meg a mai vezetéstámogató rendszereknek ..
2025.01.24
Személyautókban már megszokott és jól bevált vezetőtámogató rendszereket optimalizált....
2025.01.24
A Szeged és Hódmezővásárhely között járó vasútvillamos (tram-train) az elmúlt évtizedek egyik....
2025.01.24
Oldalára borult egy kisteherautó az M3-as autópálya Budapest felé vezető oldalán, a 15-ös....
2025.01.24
Igazi ritkaságot, egy kifogástalan állapotú 64 éves fehér Csajkát kínálnak eladásra 15 millió....
2025.01.24
Soha nem mértek még akkora forgalmat Magyarország légterében, mint 2024-ben, a HungaroControl....
2025.01.23
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő.  ..
2025.01.23
A Toyota terjeszkedési stratégiája régóta az, hogy ott gyártja a termékeit, ahol eladja. Az....
2025.01.23
Tuningversenyt hirdetett a Mitsubishi, arra kérve a jelentkezőket, hogy mutassák be az átalakításon....