Olaszország

Jégre vitte ügyfeleit a Lamborghini

2025.02.19.

A jég mellet hó is volt, meg nagy Luxus. Így aztán az ügyfelek nem hogy bánták volna, még örültek is.

 

Az Urus SE szuperterepjáró a jégen ünnepli a premierjét, hogy az adrenalin és szenvedély évtizedét ünnepeljék. Fotók: Lamborghini

A Lamborghini Akadémia különkiadása véget ért: az esemény tíz éve tömény érzelmeket és csúcsteljesítményt hozott a festői Livigno városába. Ott, az olasz Alpokban a világ minden tájáról érkező vendégek mutatták be vezetési tudásukat jégen. Három ikonikus Lamborghini modell kormányát fogták meg. Ezek közé tartozott az új szuper SUV Urus SE[1], a V12-es szupersportkocsi, a Revuelto[2] és az off-road Huracán Sterrato[3].

Az élmény – a fagyos pályán a hóval borított panorámával szemben – adrenalinnal teli pillanatokat szállított a lefagyott pályán, amely képességeik határáig sodorta a résztvevőket és autóikat. A Lamborghini Squadra Corse oktatói technikai gyakorlatokon és kihívást jelentő manővereken vezették a résztvevőket, lehetővé téve számukra, hogy megtapasztalják a Lamborghini modellek teljesítményének, tapadásának és mozgékonyságának minden árnyalatát alacsony tapadású felületeken. A járművek dinamikus potenciáljának teljes kiaknázása érdekében a Bridgestone, a Lamborghini hivatalos műszaki partnere prémium gumiabroncsokkal szerelte fel őket. A Blizzak LM005 kifejezetten a Lamborghini modellekhez lett szabva, hóra és jégre optimalizálva.

A jégen és havon lévő koncentrált adrenalin mellett az Accademia Neve a legmagasabb szintű kényelmet és kikapcsolódást is kínálta. A nagy teljesítményű sportruházat hagyományos olasz márkája, a Macron elegáns, személyre szabott kabátokkal szerelte fel az oktatókat és a résztvevőket, amelyek egyben exkluzív emlékként is szolgálnak ennek a különleges eseménynek. Fényűző szállás, ínyenc konyha és a pályára néző Lamborghini VIP lounge, ahol a résztvevők regenerálódhattak a vezetések között, zárta az eseményt. A luxushangszórókat gyártó Sonus faber két Omnia hangrendszeren keresztül egyedülálló akusztikus hangulattal kényeztette a lounge látogatóit. A vacsora lehetőséget biztosított a vendégeknek arra is, hogy egyénileg elmerüljenek Temerario autentikus hangzásvilágában[4]. Élőben tapasztalták meg a Sonus faber által hangolt hangzást az új Lamborghini sportautó pilótafülkéjében. Kifinomult kulináris élmények festői környezetben, beleértve egy idilli hegyi faházat, tökéletes befejezést biztosítottak minden estének.

Ez az Accademia Neve rendezvény a Lamborghini kiválóságának tíz évét ünnepelte Livignóban, ahol a teljesítmény, a luxus és az innováció kombinációja felejthetetlen emlékeket teremt. Ez a mérce a sportautó-rajongók és azok számára, akik egyedi vezetési érzelmeket szeretnének átélni.

A kalandos utazás pedig folytatódik, mert az Accademia programjában két kötelező időpont szerepel a nyári szezonban a dinamikus vezetés kedvelőinek: a Mach I és Mach II pálya várja a résztvevőket a Róma melletti híres Vallelunga versenypályán. Júniusban és októberben a történelmi és legendás helyszín tökéletes feltételeket kínál ahhoz, hogy új kihívásokat éljen meg a versenypályán, és egyedülálló lehetőséget kínál a Lamborghini szupersportkocsik korlátainak felfedezésére.

[1] Az Urus SE üzemanyag-fogyasztási és emissziós értékei: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 2,08 l/100 km; Kombinált teljesítményfelvétel: 39,5 kWh/100 km; CO2-kibocsátás együttesen: 51,25 g/km; CO2 hatékonysági osztály kombinált: B; Üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral kombinálva: 12,9 l/100 km; CO2 hatékonysági osztály lemerült akkumulátorral: G; WLTP

[2] A Revuelto üzemanyag-fogyasztása és károsanyag-kibocsátása: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 11,86 l/100 km; Kombinált teljesítményfelvétel: 10,1 kWh/100 km; CO2-kibocsátás együttesen: 276 g/km; Kombinált CO2 hatékonysági osztály: G; Üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral kombinálva: 17,8 l/100 km; CO2 hatékonysági osztály lemerült akkumulátorral: G; WLTP

[3] A Huracán Sterrato fogyasztási és kibocsátási értékei; Kombinált fogyasztás: 14,9 l/100km (WLTP); Kombinált CO₂-kibocsátás: 337 g/km (WLTP)

[4] A járművet még nem kínálják eladásra, ezért nem vonatkozik rá az 1999/94/EK irányelv. Felülvizsgálat alatt álló fogyasztási és kibocsátási adatok.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.20
A HangZóna mai vendége Piri András, a Q-Service partnerhálózati vezetője, a Young Car Mechanic....
2025.02.20
Több közlekedési szabály megszegése miatt indítottak eljárást egy fiatallal szemben Nagykanizsán....
2025.02.20
Hogyan lehet elkerülni a váratlan költségeket?   ..
2025.02.20
Lezajlott a verseny 2. fordulója, a középdöntő. Az Autós Nagykoalíció és az Autószerelők Országos....
2025.02.20
A jövőbeni modellek "jóval drágább áron" lesznek elérhetőek. ..
2025.02.20
Az Arval Mobility Observatory új fehér könyve átfogó képet ad az elektromos kishaszongépjárművek....
2025.02.20
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres jótékonysági akcióval zárta a....
2025.02.20
Új HR vezetőt nevezett ki hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az Ayvens....
2025.02.20
A globális gazdaság gyorsulását a magyarországi cégvezetők 70%-a várja, a hazai gazdasággal....
2025.02.20
A BYD autógyár építése felpezsdítette az életet a Szegedi Tudományegyetemen, 2025-ben egyenesen....