Párizsi Autószalon
Az elektromos tanulmányautóból 2019-re készülhet el a sorozatgyártású verzió az Autocar információi szerint. Matthias Müller, a Volkswagen vezérigazgatója elárulta, hogy a szériaautó 4-500 km-t tud majd megtenni egy töltéssel, amely pedig csupán 15 percig tart majd. A karosszéria hagyományos acél karosszéria lesz, mert az egzotikus anyagok használata nagyon megnövelné a vételárat. Az autó mérete nagyjából hasonló lesz a Golféhoz, de mivel az elektromos hajtáslánc helyigénye kisebb a hagyományosnál, a kocsi tágassága a Passatot idézi.
Folyamatos internetkapcsolatot nyújt majd az új villanyautó, a Volkswagen App Store pedig számos alkalmazást kínál majd speciálisan ehhez a járműhöz fejlesztve. A Volkswagen ID egy speciális program, amely minden vezetőnek megjegyzi a preferenciáit, kedvelt beállításait, és ha az adott sofőr egy Volkswagent vezet, akkor az autó automatikusan beállítja magát a vezető igényei szerint.
A Volkswagen elektromos autópalettája öt járműből áll majd. Elsőként a januárban bemutatott Budd-e tanulmány alapján készülő egyterű érkezik, ezt követi majd a Párizsban kiállított ferdehátú modell szériaváltozata. Rajtuk kívül lesz még egy szabadidő-autó, egy luxuslimuzin és egy sportkocsi is. Az autógyártó célja, hogy 2025-től kezdve legalább évi egymillió elektromos autót adjon el a világon.