mini
A beépített 4G-SIM kártyának és a MINI Connected okosalkalmazásnak köszönhetően a MINI ügyfelei 2018 óta könnyedén összekapcsolhatják autójukat okostelefonjukkal. 2020 decemberétől azonban a brit prémiummárka ügyfelei számára egy új alkalmazás-generáció is elérhetővé válik Európa harminc országában és Koreában: az új MINI App új dizájnnal, intuitív kezelőfelülettel, közvetlenebb felhasználói élménnyel és elektromos mobilitást támogató szolgáltatásokkal felvértezve ünnepli világpremierjét.
Az új MINI App a csatlakoztatott MINI modell új általános felhasználói felületeként kezelhető. Az alkalmazás az autó összes aktuális állapotát képes megmutatni és számos távolról vezérelhető szolgáltatáshoz – így például a jármű pontos helyének meghatározásához vagy az ajtózárak működtetéséhez – hozzáférést enged.
Az integrált úticél-kereső funkciónak köszönhetően mindegyik utazás játszi könnyedséggel indul, a kiválasztott úti cél ráadásul az alkalmazásból – vagy akár egy harmadik alkalmazásból – közvetlenül az autó központi navigációs rendszerébe küldhető. A navigációs rendszer térképe az adott forgalmi szituációkat, a tervezett útvonal mentén található benzinkutakat, járműtöltő állomásokat és parkolási lehetőségeket is mutatja.
Az App a MINI Cooper SE Countryman ALL4 plug-in hibrid modell és a tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper SE tulajdonosai számára új, típus-specifikus szolgáltatásokat tartogat. A brit prémiumgyártó ügyfelei továbbfejlesztett felületen tekinthetik át az autó egyetlen feltöltéssel megtehető tisztán elektromos hatótávolságát, a járműtöltés aktuális állapotát és a járműtöltés történetét. Az alkalmazás járműtöltés- és légkondicionáló-időzítő funkciójának köszönhetően az ügyfelek az előre meghatározott időablakok és indulási időpontok megjelölésével optimalizálhatják a járműtöltés folyamatát. Sőt mi több, a nagyobb kényelem érdekében a MINI modell az indulás tervezett idejére kellemes hőmérsékletűre is hűthető vagy fűthető.
Az új MINI App közvetlen kapcsolatot kínál a MINI hivatalos szervizpartnerével, aki így folyamatosan nyomon tudja követni az autó szervizigényeit. Szükség esetén az alkalmazás közvetlen szervizidőpont-foglalást is lehetővé tesz, hirtelen felmerülő probléma esetén pedig a MINI Roadside Assistance is kéznél van. Utóbbi esetben, ha a brit prémiumgyártó ügyfele engedélyt ad rá, a szervizpartner munkatársai azonnal, a távolból próbálhatják meg orvosolni a problémát. Ha nem járnak sikerrel, az ügyfél a helyszínre érkező szervizautó állapotát is nyomon követheti az alkalmazáson keresztül.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!