elektromos autó
A képeken látható autó a főbb vonásaiban nagyon emlékeztet az alapokat adó Korandóra, de számos különbséget is felfedezhetünk. Például az alsó és a felső hűtőmaszk is zárt, ami tipikus megoldásnak számít az elektromos autók között (a légellenállás csökkentésére), az viszont csak a prémiummárkáknál szokott előfordulni, hogy az emblémát külön megvilágítják. Arra, hogy miért a Ssangyong belpiacos logója látható a kocsin, az a magyarázat, hogy az modellt először Dél-Koreában fogják árulni, mégpedig 2021-első felétől kezdve. Ha jobban megfigyeljük a gyári grafikát, az is feltűnhet, hogy a lökhárítót is áttervezték a Korandóhoz képest: több éllel és domborítással tették izgalmasabbá a formáját.
A szűkszavú sajtóközlemény szerint a motorháztetőt alumíniumból készítik, hogy kisebb legyen a tömeg és mélyebbre kerüljön a tömegközéppont. Állítólag a Ssangyong villanyautó gyorsulása a legjobbak között lesz a kategóriában, de konkrét számokat még nem árultak el. A végsebesség azonban vélhetően nem lesz magas, hogy megvédjék az akkumulátort a gyors lemerülésről.
A dél-koreai autógyártó Korando E100 néven fejleszti az elektromos modelljét, a tavalyi információk alapján annyi tudható, hogy a szabadidő-autót egy 191 lóerős elektromotor fogja hajtani, amely az energiát egy meglehetősen nagy kapacitású, 61,5 kWh-s, LG Chem által gyártott lítium-ion akkumulátorból nyeri. Egy feltöltéssel 420 km lesz a kocsi hatótávja a régi NEDC ciklus szerint mérve, ami kb. 330 km-es WLTP hatótávot feltételez.