elismerés

A Hyundai a “Red Dot: 2018-as Év Márkája” díj nyertese

2018.10.29.

A Hyundai ismételten diadalmaskodott a Red Dot díjkiosztón, elnyerve a “Red Dot: 2018-as Év Márkája” megtisztelő címet kreatív és innovatív formatervezési munkásságáért, kiegészítve ezzel a vállalat által az elmúlt öt évben kapott Kommunikációs design elismeréseit.

 

„A Red Dot díj az egyik legjobban tisztelt nemzetközi design megmérettetés a világon és a “Red Dot: Az Év Márkája” díj odaítélése annak a márkának jár, amely különösen magas szintű, innovatív és kreatív formatervezési megoldásokkal állt elő az adott évben. Ebben az évben a Hyundai innovatív formai megoldásait, formatervezési minőségét és márkamenedzsment tapasztalatát értékelték.

„Megtisztelő számunkra, hogy 2018-ban nekünk ítélték a “Red Dot: Az Év Márkája” díjat. Alázattal fogadjuk ezt az elismerést, mivel ez a díj megerősítése annak, hogy jó úton haladunk és egyben egy lenyűgöző mérföldkövet jelen márkánk arculata szempontjából” - nyilatkozta Wonhong Cho, a Hyundai Motor Company ügyvezető alelnöke és marketing igazgatója. „Ez arra ösztönöz bennünket, hogy még eltökéltebben haladjunk a jelenlegi irányba, és a jövőben mintegy ugródeszkaként szolgál a még kreatívabb és innovatívabb projektek esetében, hogy ezáltal márkánk mindenki által szerethetővé váljon.”

A hivatalos díjátadó ceremóniára Berlinben, Németországban került sor október 26-án.

„Egy erősen telített piacon, a Hyundai ismételten sikereket ért el vásárlóinak kreatív módon történő megszólításával, továbbá autóinak műszaki megoldásait mindenki számára érthető módon közvetíti. A vállalat innovatív formai megközelítései egyaránt kreatívak és kiemelkedőek, melyek révén különleges, egyedi, 360 fokos márkaélményt nyújtanak a vásárlók számára.” - mondta Dr. Peter Zec professzor, a Red Dot Díj alapítója és vezérigazgatója.

Augusztusban a Hyundai minden idők legnagyobb sikerét aratta a vállalat történetében eddig elnyert Red Dot díjak tekintetében azáltal, hogy négy Red Dot díjat és három „Red Dot: Legjobbak legjobbika” díjat nyert el. A Hyundai díjakat nyert Solati mozgóhoteljával, Hyundai Pavilonjával, Genesis Gangnam bemutatótermével, Genesis hangdesign-jával, „Pioneer” című filmjével és Biztonsági hologramjával azok saját kategóriáiban, többek között Kiskereskedelmi design, Hangdesign, Térkommunikáció, Film és animáció, illetve Kezelőfelület és Felhasználói élmény tervezési kategóriákban.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.01
Az autó egyik legfontosabb adata az ára. Szélsőségesen eltérhet, kétezer forinttól százmillió....
2024.05.01
A BMW Múzeum részletekbe menően felújította előcsarnokát. Az elsődleges cél egy olyan modern,....
2024.05.01
A Ye sorozat három új modelljét egyszerre tervezik bemutatni ..
2024.05.01
- Oroszországban 161 ezer személygépkocsit gyártottak az idei első negyedévben, 81,3 százalékkal....
2024.05.01
Minden idők legszorosabb horvát WRC futamát élhettük át idén, ugyanakkor az új szabályrendszer is....
2024.05.01
- A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalma tavaly 20 százalékkal, 14,6 millióra nőtt, így....
2024.05.01
Kés súlyos balesetről is hírt adott néhány perccel déli 12 óra aután a katasztrófavédelem. ..
2024.05.01
Az olasz helyett a spanyol Forma-4-es bajnokságban indul új csapatával, a Cram Motorsporttal Hideg....
2024.05.01
Végre belekóstolhattam az Magyar Év Autója 2024 egyik díjára jelölt legújabb Volkswagen Touareg....
2024.05.01
Egy férfi úgy gondolta, hogy vezetői engedély nélkül, más autójával megy haza Debrecenből. Nem volt....