elismerés

A Hyundai a “Red Dot: 2018-as Év Márkája” díj nyertese

2018.10.29.

A Hyundai ismételten diadalmaskodott a Red Dot díjkiosztón, elnyerve a “Red Dot: 2018-as Év Márkája” megtisztelő címet kreatív és innovatív formatervezési munkásságáért, kiegészítve ezzel a vállalat által az elmúlt öt évben kapott Kommunikációs design elismeréseit.

 

„A Red Dot díj az egyik legjobban tisztelt nemzetközi design megmérettetés a világon és a “Red Dot: Az Év Márkája” díj odaítélése annak a márkának jár, amely különösen magas szintű, innovatív és kreatív formatervezési megoldásokkal állt elő az adott évben. Ebben az évben a Hyundai innovatív formai megoldásait, formatervezési minőségét és márkamenedzsment tapasztalatát értékelték.

„Megtisztelő számunkra, hogy 2018-ban nekünk ítélték a “Red Dot: Az Év Márkája” díjat. Alázattal fogadjuk ezt az elismerést, mivel ez a díj megerősítése annak, hogy jó úton haladunk és egyben egy lenyűgöző mérföldkövet jelen márkánk arculata szempontjából” - nyilatkozta Wonhong Cho, a Hyundai Motor Company ügyvezető alelnöke és marketing igazgatója. „Ez arra ösztönöz bennünket, hogy még eltökéltebben haladjunk a jelenlegi irányba, és a jövőben mintegy ugródeszkaként szolgál a még kreatívabb és innovatívabb projektek esetében, hogy ezáltal márkánk mindenki által szerethetővé váljon.”

A hivatalos díjátadó ceremóniára Berlinben, Németországban került sor október 26-án.

„Egy erősen telített piacon, a Hyundai ismételten sikereket ért el vásárlóinak kreatív módon történő megszólításával, továbbá autóinak műszaki megoldásait mindenki számára érthető módon közvetíti. A vállalat innovatív formai megközelítései egyaránt kreatívak és kiemelkedőek, melyek révén különleges, egyedi, 360 fokos márkaélményt nyújtanak a vásárlók számára.” - mondta Dr. Peter Zec professzor, a Red Dot Díj alapítója és vezérigazgatója.

Augusztusban a Hyundai minden idők legnagyobb sikerét aratta a vállalat történetében eddig elnyert Red Dot díjak tekintetében azáltal, hogy négy Red Dot díjat és három „Red Dot: Legjobbak legjobbika” díjat nyert el. A Hyundai díjakat nyert Solati mozgóhoteljával, Hyundai Pavilonjával, Genesis Gangnam bemutatótermével, Genesis hangdesign-jával, „Pioneer” című filmjével és Biztonsági hologramjával azok saját kategóriáiban, többek között Kiskereskedelmi design, Hangdesign, Térkommunikáció, Film és animáció, illetve Kezelőfelület és Felhasználói élmény tervezési kategóriákban.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.28
A Mercedes Sprinter éppen a pálya közepén állt meg. ..
2025.01.28
A Nemzetgazdasági Minisztérium 2024-ben az új ügyvezető kinevezésével megkezdte a Debrecen....
2025.01.28
Hosszú, szinte prémium hangulatú, kupésított városi terepjárót hozott a KG Mobility az Actyon....
2025.01.28
A rendőrök elfogták azt az 51 éves devecseri férfit, aki Magyarországra szállította a járműveket. ..
2025.01.28
Nézze meg a videót! ..
2025.01.28
Nagy teljesítményű, 800 voltos elektromos hajtásláncot fejlesztett a Bosch nagyobb méretű vízi....
2025.01.28
Előző héten 14 olyan sofőrt szűrtek ki a rendőrök, akik ittasan ültek volán mögé, egyikük egy....
2025.01.28
Utasforgalmi próbaüzemre indult az Alstom Astride-villanymozdony a Mecsek IC-k élén - közölte a MÁV....
2025.01.28
A BMW Steyr-i gyára teljes egészében távfűtésre áll át: a rendszeres működéséhez szükséges energiát....
2025.01.28
Ha tetszik a VW T3 stílusa, de inkább járnál egy modern, erős és megbízható furgonnal, költözz....