támogatás

Hosszabbított a Nissan az UEFA-bajnokok ligájával

2017.09.12.

A Nissan Motor Co., Ltd. ma bejelentette, hogy három évvel meghosszabbítja globális partneri megállapodását az UEFA-bajnokok ligájával, amely kiterjed az UEFA-szuperkupára is. A legendás Gareth Bale úgy ünnepelte a bejelentést, hogy meglepett egy csoport iskolás gyermeket, és megtanította nekik, hogyan ismételhetik meg legendás, győzelmet érő gólját, melyet a 2014-es döntőben, az Atlético Madridnak lőtt.

A megállapodás, melynek értelmében a japán gyártó a 2020/2021-es szezon végéig a torna hivatalos partnere marad, megelőzi a 2017/2018-as UEFA Bajnokok Ligája szezonjának első mérkőzését.  A 2014/2015-ös szezon óta tartó együttműködés meghosszabbításával az UEFA Bajnokok Ligája továbbra is a Nissan legjelentősebb szerepvállalása marad a sportesemények szponzorálása terén.



Az UEFA Bajnokok Ligája továbbra is a legtöbb nézőt vonzó sportesemény a világon, egy szezonban összesen több mint négymilliárd tévénézőt tudhat magáénak a sorozat. Az UEFA Bajnokok Ligája 2017-es döntője, ahol a Real Madrid legyőzte a Juventust és 11. alkalommal nyerte meg a sorozatot, globálisan 160 millió nézőt ültetett a TV elé – többet, mint bármely más éves sportesemény.

- Az innováció élménye minden téren meghatározza tevékenységünket, és a három éve tartó partneri együttműködésünk a világ legizgalmasabb bajnokságával kulcsfontosságú szerepet játszik ebben - mondta el Roel De Vries, a vállalat alelnöke, a Nissan globális marketingigazgatója. „Örömünkre szolgál, hogy újabb három szezonnal meghosszabbíthattuk ezt a partneri megállapodást, mely továbbra is központi szerepet játszik globális marketingstratégiánkban. Hatalmas siker számunkra a megállapodás, és az ezzel járó további kapcsolódási pontok ügyfeleinkkel.”



Az új megállapodás értelmében a Nissan széles körű jogokat kap az UEFA Bajnokok Ligája meccsekkel kapcsolatosan. Olyan exkluzív jogok is ide tartoznak, mint a meccs előtti kezdőkör-zászló bevitele és a mérkőzések utáni „UEFA Bajnokok Ligája -  A Hét gólja”, melyet a Nissan közösségi média felületein mutatnak be.

A megállapodással kapcsolatban Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketingigazgatója a következőket mondta el: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a rendkívül sikeres első ciklust követően is folytathatjuk partneri együttműködésünket a Nissannal. Rendkívül fontos tagjaivá váltak szponzoraink családjának, és felbecsülhetetlen szerepük van a bajnokság globális promóciójában. Az UEFA Bajnokok Ligája márka vonzereje évről évre töretlenül erősödik, és felülete lehetőséget biztosít a Nissanhoz hasonló legnagyobb globális márkáknak a futballszurkolók elérésére világszerte.”



- A Nissan nagy örömére szolgál, hogy meghosszabbíthatta partneri megállapodását a világ legnagyobb és legnépszerűbb sporteseményével. Az UEFA Bajnokok Ligája tökéletes felületet nyújt nekünk, hogy kapcsolatba kerüljünk futballszurkolók millióival Európában, és meggyőződésünk, hogy a következő és későbbi szezonokkal kapcsolatos terveink tovább erősítik szenvedélyüket és lelkesedésüket a világ legnagyszerűbb játéka iránt – mondta Jean-Pierre Diernaz a Nissan Europe marketingért felelős alelnöke.

Az UEFA Bajnokok Ligája egy újabb példája a Nissan elkötelezettségének a sportszurkolók szórakoztatása iránt, melynek keretében együttműködik a Nemzetközi Krikett Tanáccsal, és a City Football Group, Canadian Football League valamint a Heisman Trust/Heisman-trófea partnere .



A Nissan és a sport

Az UEFA Bajnokok Ligájával kötött együttműködés újabb példája annak, hogy a Nissan világszerte elkötelezett a sportok iránt. A Nemzetközi Krikett Tanáccsal kötött partnerségi megállapodás mellett a Nissan büszkén támogatta a 2016-os riói olimpiát és paralimpiai játékokat, a brazil olimpiai csapatot és paralimpiai delegációt, emellett a kolumbiai és mexikói olimpiai csapatok hivatalos támogatója, az Egyesült Királyság olimpiai és paralimpiai csapatának támogatója, támogatta a 2013-as és 2015-ös Orange Afrikai Nemzetek Kupáját, az észak-amerikai egyetemi amerikaifutball-bajnokságot (NCAA) és a kanadai futball-bajnokságot, továbbá a Heisman Alapítvány/Heisman-díj vállalati partnere és a City Football Group hivatalos globális gépjármű-partnere. A Nissan számos nagykövettel is büszkélkedhet a sport világából, köztük olyan nevekkel, mint a labdarúgó Gareth Bale és Sergio Agüero.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.19
A Tatabányai Járási Ügyészség vádiratot nyújtott be az autót ittasan vezető nővel, és az abban....
2025.01.19
Ha simán be tudsz állni a legszűkebb parkolóhelyre is, az nagy előny, csak előtte találni kell egy....
2025.01.19
Hétfőn, kedden és szerdán okozhatnak fennakadást a közlekedésben - tudatta a Honvédelmi....
2025.01.19
Az autógyártók modellpalettájára 2025-től bevezetett szén-dioxid-kibocsátási határértékek....
2025.01.19
Ez több, mint egyszerű statisztika?   ..
2025.01.18
Térfigyelőkamerák segítségével találták meg azt az autóst, aki Kiskunhalason őrült módjára....
2025.01.18
Vezetőcserék és jelentős szponzorváltások jelzik az idei Forma 1-es szezont. ..
2025.01.18
Még pénteken kigyulladt egy fűtőmozdony Budapesten a Keleti pályaudvaron, erről árult el most újabb....
2025.01.18
Az egyik esetnél két ember szorult a roncsba. ..
2025.01.18
Vasárnap, este 8-tól, a Hungaroringen veszi kezdetét a 2025-ös Virtuális Kamion Európa Bajnokság.....