támogatás

Hosszabbított a Nissan az UEFA-bajnokok ligájával

2017.09.12.

A Nissan Motor Co., Ltd. ma bejelentette, hogy három évvel meghosszabbítja globális partneri megállapodását az UEFA-bajnokok ligájával, amely kiterjed az UEFA-szuperkupára is. A legendás Gareth Bale úgy ünnepelte a bejelentést, hogy meglepett egy csoport iskolás gyermeket, és megtanította nekik, hogyan ismételhetik meg legendás, győzelmet érő gólját, melyet a 2014-es döntőben, az Atlético Madridnak lőtt.

A megállapodás, melynek értelmében a japán gyártó a 2020/2021-es szezon végéig a torna hivatalos partnere marad, megelőzi a 2017/2018-as UEFA Bajnokok Ligája szezonjának első mérkőzését.  A 2014/2015-ös szezon óta tartó együttműködés meghosszabbításával az UEFA Bajnokok Ligája továbbra is a Nissan legjelentősebb szerepvállalása marad a sportesemények szponzorálása terén.



Az UEFA Bajnokok Ligája továbbra is a legtöbb nézőt vonzó sportesemény a világon, egy szezonban összesen több mint négymilliárd tévénézőt tudhat magáénak a sorozat. Az UEFA Bajnokok Ligája 2017-es döntője, ahol a Real Madrid legyőzte a Juventust és 11. alkalommal nyerte meg a sorozatot, globálisan 160 millió nézőt ültetett a TV elé – többet, mint bármely más éves sportesemény.

- Az innováció élménye minden téren meghatározza tevékenységünket, és a három éve tartó partneri együttműködésünk a világ legizgalmasabb bajnokságával kulcsfontosságú szerepet játszik ebben - mondta el Roel De Vries, a vállalat alelnöke, a Nissan globális marketingigazgatója. „Örömünkre szolgál, hogy újabb három szezonnal meghosszabbíthattuk ezt a partneri megállapodást, mely továbbra is központi szerepet játszik globális marketingstratégiánkban. Hatalmas siker számunkra a megállapodás, és az ezzel járó további kapcsolódási pontok ügyfeleinkkel.”



Az új megállapodás értelmében a Nissan széles körű jogokat kap az UEFA Bajnokok Ligája meccsekkel kapcsolatosan. Olyan exkluzív jogok is ide tartoznak, mint a meccs előtti kezdőkör-zászló bevitele és a mérkőzések utáni „UEFA Bajnokok Ligája -  A Hét gólja”, melyet a Nissan közösségi média felületein mutatnak be.

A megállapodással kapcsolatban Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketingigazgatója a következőket mondta el: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a rendkívül sikeres első ciklust követően is folytathatjuk partneri együttműködésünket a Nissannal. Rendkívül fontos tagjaivá váltak szponzoraink családjának, és felbecsülhetetlen szerepük van a bajnokság globális promóciójában. Az UEFA Bajnokok Ligája márka vonzereje évről évre töretlenül erősödik, és felülete lehetőséget biztosít a Nissanhoz hasonló legnagyobb globális márkáknak a futballszurkolók elérésére világszerte.”



- A Nissan nagy örömére szolgál, hogy meghosszabbíthatta partneri megállapodását a világ legnagyobb és legnépszerűbb sporteseményével. Az UEFA Bajnokok Ligája tökéletes felületet nyújt nekünk, hogy kapcsolatba kerüljünk futballszurkolók millióival Európában, és meggyőződésünk, hogy a következő és későbbi szezonokkal kapcsolatos terveink tovább erősítik szenvedélyüket és lelkesedésüket a világ legnagyszerűbb játéka iránt – mondta Jean-Pierre Diernaz a Nissan Europe marketingért felelős alelnöke.

Az UEFA Bajnokok Ligája egy újabb példája a Nissan elkötelezettségének a sportszurkolók szórakoztatása iránt, melynek keretében együttműködik a Nemzetközi Krikett Tanáccsal, és a City Football Group, Canadian Football League valamint a Heisman Trust/Heisman-trófea partnere .



A Nissan és a sport

Az UEFA Bajnokok Ligájával kötött együttműködés újabb példája annak, hogy a Nissan világszerte elkötelezett a sportok iránt. A Nemzetközi Krikett Tanáccsal kötött partnerségi megállapodás mellett a Nissan büszkén támogatta a 2016-os riói olimpiát és paralimpiai játékokat, a brazil olimpiai csapatot és paralimpiai delegációt, emellett a kolumbiai és mexikói olimpiai csapatok hivatalos támogatója, az Egyesült Királyság olimpiai és paralimpiai csapatának támogatója, támogatta a 2013-as és 2015-ös Orange Afrikai Nemzetek Kupáját, az észak-amerikai egyetemi amerikaifutball-bajnokságot (NCAA) és a kanadai futball-bajnokságot, továbbá a Heisman Alapítvány/Heisman-díj vállalati partnere és a City Football Group hivatalos globális gépjármű-partnere. A Nissan számos nagykövettel is büszkélkedhet a sport világából, köztük olyan nevekkel, mint a labdarúgó Gareth Bale és Sergio Agüero.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.16
Balesetek, torlódások, rendkívüli közlekedési események az Útinform jelentése alapján. ..
2024.05.16
Kínában már van megfizethető elektromos miniautó. Hozzánk vajon mikor érhetnek el? ..
2024.05.15
Tartós holdi életre és járművek energiaellátására is felkészülnek a tudós űrhajósok, akiket....
2024.05.15
- Bliccelés elleni kampányt tartott a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) kedden: 71 121 utast....
2024.05.15
Az Európai Parlament új szabályokat vezet be azok ellen, akik nem fizetnek bírságot külföldön.   ..
2024.05.15
- A Waberer's International Nyrt. 196,7 millió euró árbevételt ért el az első negyedévben, ami 11,3....
2024.05.15
Május elején Budapest belvárosában, a Károly körút 7. szám alatt nyílt meg a régió első Cupra....
2024.05.15
Gyalogátkelőhelyen ütött el lányt egy autós Békéscsabán, a férfi nem állt meg, elhajtott. Négyen....
2024.05.15
- A nehéz tehergépjárművek hétvégi forgalomkorlátozása a pünkösdi hétvégén összefüggően 48 órán át....
2024.05.15
A jövőben bármikor megváltoztathatjuk autónk színét, anélkül, hogy azt át kellene festeni, vagy le....