használt autó
Az Experian szerint az elektromos járművek piaci részesedése továbbra is meredeken emelkedik, a 2021-es 3,1%-ról 2022-re 5,6%-ra. A márkakereskedők tavaly ötször annyi elektromos járművet adtak el, mint 2020-ban - közölte a National Automobile Dealers Association a Wards Intelligence adataira hivatkozva. Az idei évben várhatóan az eladások is növekedni fognak.
Mindez arra kell, hogy ösztönözze az autókereskedőket, hogy feltegyék a kérdést: "Hogyan kezeljük a használt EV-ket?".
Nemrég fejeztünk be egy tanulmányt az EV-k javítási gyakorlatáról. Az EV-akkumulátorok ártalmatlanításának megvitatásán túlmenően megtudtuk, hogy kevés hivatalos kezdeményezés született annak meghatározására, hogy a használt EV-k milyen hatással lesznek az autókereskedőkre. Íme a kutatásunk legfontosabb következtetései:
Referenciaértékek
A felújítással kapcsolatos kérdések:
Átláthatóság
Sok felhasználónak jelentős tanulásra lesz szüksége ahhoz, hogy megértse a hatótávolsággal és a töltéssel kapcsolatos kérdéseket, és megkülönböztesse az EV-ket a belső égésű járművektől.
Szerencsére a modern járműfelújítási platformok ma már lehetővé teszik a márkakereskedők számára, hogy rögzítsék a felújítási anyaglistákat és költségeket az általa felújított márkák, modellek és évek tekintetében. Ha ezeket az adatokat rögzítik és jelentik az értékesítési és a használt járművekért felelős vezetőknek, további meggyőző információkkal szolgálnak az árképzési stratégiájukhoz, valamint az ügyfelek felvilágosításához és a bizalom kiépítéséhez a használt EV-k iránt, amelyek megvásárlását a márkakereskedésben fontolóra vehetik:
Az Electrek.com EV weboldal szerint 2025-re várhatóan több mint 100 EV modell lesz a piacon és elérhető a vásárlók számára. Az autókereskedők számára alapvető fontosságú lesz, hogy ezek a járművek hogyan tartják meg viszonteladói értéküket. Konkrétan az EV-k felújításáról és újraértékesítéséről: Mennyit érdemes befektetni egy használt elektromos járműbe?
Cs.A.-Ő.P.
Cikkünk megírását az InterCars támogatta.