Motoros Borok Útja Rallye

Hajas László is végigmotorozza az I. Motoros Borok Útja Rallye-t

2016.05.31.

7 éve szeretett bele a Magyar Borok Útja Rallye-ba, azóta állandó indulója és a Magyar Borok Útja rendezvénysorozat egyik oszlopos tagja Hajas László mesterfodrász. Legszebb emléke a 2013-as 2. hely, legemlékezetesebb története pedig éppen egy évvel későbbre datálható.

„Abban az esztendőben a Szekszárdi borvidéket jártuk be, és onnan igyekeztünk a Parlament előtti befutóra. Szekszárdon sokáig időztünk, jól telepakoltunk a terepjáró csomagtartóját a borvidék legfinomabb boraival. Még az utolsó utáni pillanatban is nekiálltunk beszélgetni egy borásszal, így jelentős késéssel sikerült elrajtolnunk Budapest felé. Szedtük a lábunkat, ám nem sokkal később furcsa zajra lettünk figyelmesek: tropára ment az egyik kerék. Félreálltunk, és elkezdtük kipakolni a borokat, hogy hozzáférjünk a pótkerékhez, így mire folytatni tudtuk az utunkat, már a befutónak is vége volt. Utólag tudtuk meg, hogy Szekszárdon még a második helyen álltunk.” – számolt be a különleges kalandról Hajas László.

Hajas Laci, különleges háromkerekű Piaggio motorja, és szeretett családja

A hétköznapokban mindenhova motorral jár, társa egy Piaggio MP3 500 (szintén a Vespa családba tartozik, pontosabban a Vespa a Piaggio csoport tagja). Az I. Motoros Borok Útja Rallye-t nagy örömmel fogadta, a versenyen másodmagával indul. Jótanácsai a résztvevőknek a következők: „Az itinert érdemes előre jó alaposan áttanulmányozni, hiszen nagyon sok titok rejlik benne, és nemcsak az útvonalra vonatkozóan, hanem az egyes állomásokon feltett tesztkérdésekkel kapcsolatban egyaránt. Az autós Borok Útja Rallye-n már megtanulhattuk, hogy a gyorsaságnál fontosabb a pontosság és a biztonság, és ez a motoros élménytúrára hatványozottan igaz. Ha ezeket szem előtt tartjuk, a mezőny többi tagjával egészen biztosan jól fogunk szórakozni.”

Kövesse az I. Motoros Borok Útja Rallye legfrissebb híreit az Autószektor kiemelt rovatában, ahol a verseny ideje alatt percről-percre tudósítunk a legizgalmasabb történésekről.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.26
Megkoronázta káprázatos debütáló évét, a modell megőrizte a What Car? által odaítélt rangos, ’Az év....
2025.01.26
A hagyományos táblák helyett digitális kijelzőket kapnak a pesti fonódó villamosvonalon közlekedő....
2025.01.26
Bugatti, Ferrari, Rolls-Royce hármas az élen, óriási árbeli különbség az első és második helyezett....
2025.01.26
A 2024 márciusában bevezetett tarifareform egyszerűsítette a kedvezmények rendszerét és sokak....
2025.01.26
Limitált mennyiségben megkezdődött a legendás 1967-es Ford Mustang hű utánzatának a sorozatgyártása....
2025.01.25
2024-ben a Porsche AG átfogóan megújította termékpalettáját: a Panamera, a Taycan, a 911 és a Macan....
2025.01.25
Az új Q6 e-tron Sportback Offroad tanulmány esetében a szélesebb nyomtáv és a megnövelt hasmagasság....
2025.01.25
Ez lesz az igazi self service.   ..
2025.01.25
Az amerikai szervezet 26 autómárkát górcső alá vevő, használt autókra vonatkozó megbízhatósági....
2025.01.25
A hajtásláncokon kívül mindenhez hozzányúltak, a megjelenés is sokat változott. ..