Hyundai i20
A Hyundai frissen megalakított N Sport nevű gyári tuningrészlege elsőként az új i20-ast vette kezelésbe, amely idén év elején érkezett meg a kereskedésekbe. A tágas kisautó 1,4 literes szívómotorját az N sportnál 100-ról 115 lóerősre piszkálták fel, a nyomaték pedig 133-ról 160 Nm-re nőtt meg. A motor erejét egy hatfokozatú kézi váltó továbbítja az első kerekek felé, a gyorsulási és végsebesség adatokat még nem árulta el a Hyundai.
Természetesen a futómű hangolását is az erősebb motorhoz igazították, feszesebb lett a rugók és a lengéscsillapítók hangolása, a megállásról elöl belső hűtésű, hátul tömör féktárcsák gondoskodnak, az ültetéstől mélyebbre került a súlypont. Kívülről is sportosabbá vált az N Sport változat megjelenése, a 17 colos könnyűfém keréktárcsák, a sportos optikai csomag és a rozsdamentes sportkipufogó sokat dobnak a koreai kisautó megjelenésén.