Mini Cars
A MINI promóciós munkatársai a kettes terminál kiválasztott beszállókapuinál kérdezték meg a Lufthansa utasait, hogy szeretnének-e az autóbusz helyett az új 5-ajtós MINI-vel a repülőgéphez eljutni. A MINI Shuttle szolgáltatást igénybe vevő utasok kezdhetik meg elsőként a beszállást. Az Electric Blue színben pompázó MINI-k közvetlenül a beszállókapunál várják az utasokat, hogy egyből a kifutópályához vigyék őket.
Az 5-ajtós MINI tökéletes erre a feladatra is, mert a márkára jellemző „gokart-feeling”-et, az összetéveszthetetlen kisugárzást valamint az új MINI modellgeneráció széles, kibővített palettáját most nagyvonalú térkínálattal egészíti ki. Ez az első alkalom, hogy a MINI ötajtós kivitelben is szerepel a kisméretű prémium személygépjárművek piaci szegmensében.
Az ötajtós építési forma magasabb szintű komfortot biztosít az utasoknak a beszállás során. A 3-ajtós MINI-hez viszonyítva 72 milliméterrel megnövekedett tengelytáv, a 161 milliméterrel hosszabb karosszéria, valamint a 15 milliméterrel nagyobb fejtér lehetővé teszik a kényelmes utazást a hátsó üléssorban is. Az ötajtós változat csomagterének befogadóképessége 67 literrel múlja felül az új MINI háromajtós kivitelét, így kapacitása 278 liter.
Számos extrával szerelték fel a shuttle szolgáltatást biztosító 5-ajtós MINI-ket. A tetőcsomagtartón elhelyezett szállítódoboz és az iPad típusú táblagépek is a MINI magasabb funkcionalitását, valamint a fokozott utazási komfortot hangsúlyozzák. Az utazók közvetlenül megtapasztalhatják, hogy a bőröndöknek és egyéb csomagoknak is elegendő helyet tud biztosítani egy MINI.
Ez a kivételes, eddig soha nem látott marketing kampány elősegíti a párbeszédet az érdeklődőkkel és új vásárlókkal. Ezen az egyedülálló élményen keresztül megtapasztalható az új 5-ajtós MINI funkcionalitása, a megnövekedett térkínálat és az autó érzelmekre ható kisugárzása. Az érdeklődők az utazás előtt, vagy akár közben is kitölthetnek egy adatlapot, így a későbbiekben további információt kaphatnak az autóról.
„A MINI pillanatok személyes és felejthetetlen élményt adnak egy szokatlan perspektívából. Egy ilyen váratlan élmény lehet a repülőtér betonján való utazás az új 5-ajtós MINI-vel” – mondta Ulrike von Mirbach a MINI Németország marketingért felelős vezetője. „ Nagyon örülünk annak, hogy a Müncheni repülőtérrel közösen megvalósíthattuk ezt a különleges ötletet.”
Az 5-ajtós MINI transzferszolgáltatás a Müncheni repülőtér és a Lufthansa segítségével valósult meg. Végrehajtó marketingügynökség a Sassenbach Advertising.