Range Rover
A Velar nem egy felpumpált Evoqe, sem pedig összenyomott Sport, valóban új modellel van dolgunk. Az autó - bár illeszkedik a modellpalettába - kívül és belül is új stílusjegyeket hordoz magán. A küls élek markánsabbak, belül pedig két hatalmas érintőképernyő gondoskodik a modern környezetről.
Autocar
Ugyanakkor technológiai szempontból nem teljesen új a modell, hiszen az alapja egy nem is olyan távoli rokon: A Velar a Jaguar F-Pace alapjaira épül, annak motorjait is megörökölte.
A vásárlók 3 féle dízelmotor (2 és 3 literes) közül választhatnak 180 és 300 lóerő között, valamit két benzinmotor rendelhető az autóba, a kisebb, kétliteres 250 lóerővel, a csúcsmodell pedig a V6-os benzimotor, ami egy kompresszor segítségével 380 lóerőre képes.
Autocar
Bármely modellt választjuk, jár hozzá a nyolcsebességes automata-váltó és az összkerékhajtás, az átlagfogyasztás pedig 5,4 és 9,4 liter között várható, motortól függően.
A Range Rover egyelőre szenzációsan teljesít az évben, az, első 3 hónapban 16%-al szárnyalták túl tavalyi eladásaikat. Biztosak lehetünk benne, hogy a Velar segíteni fogja őket abban, hogy az egész évre kitartson a lendület.