Citroën
A Frankfurti Autószalonon bemutatott Cactus M tanulmány volt az előhírnöke a Citroën frissen bemutatott új strandautójának, az E-Meharinak. A vidám hangulatú, 3,81 méter hosszú, műanyag karosszériás, négyüléses kocsit a Citroën a Bolloré Bluesummer nevű strandautóból fejlesztette ki, amelyet szintén a PSA-nál gyártanak.
Ennek ellenére a kocsit könnyű azonnal Citroënként felismerni, mivel az orr része a keskeny fényszórókkal a C4 Cactuséra emlékeztet, az oldalsó bordák az eredeti, 1968-as Méharit idézik, a könnyűfém felnik pedig más Citroënekről lehetnek ismerősek. A kocsi külső karosszériája hőformázott, ellenálló műanyagból készül, a tető levehető, de még ekkor sem kell aggódni a csapadékos időjárás miatt, mert az ülések kárpitozása – amely bézs és narancs-piros színben kérhető – és a műszerfal is vízálló.
A 68 lóerős villanymotort egy meglehetősen nagy kapacitású, 30 kilowattórás lítium-metál-polimer akkumulátor táplálja árammal, amely városban 200, városon kívül 100 km-es hatótávolságot biztosít. A magas építésű, hátsókerék-meghajtású kocsi fürgén gyorsul, a végsebessége 110 km/h. Gyorstöltővel 8, normál otthoni töltővel 13 óra alatt lehet feltölteni az akkumulátort. Az E-Mehari gyártása a PSA rennes-i üzemében történik majd, az értékesítést 2016 tavaszán kezdik.