BYD

A BYD felvásárolt egy a német elosztóhálózatot, hogy terjeszkedjen a német piacon

2024.09.19.

A világszerte rohamtempóban terjeszkedő BYD felvásárolt egy német autóipari elosztóhálózatot, hogy – mint írják a pekingi szakportálok – „közvetlen ellenőrzése alán vonja a német piacot”.

 

Az ügyletről szóló híreket maga a stuttgarti központú Hedin Mobility Group is megerősítette. Mint közölte, megállapodott a BYD-vel a Hedin németországi disztribútori hálózatának eladásáról.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a BYD németországi fióktelepe, a BYD Automotive megkapta a márka forgalmazására és alkatrészeinek eladására vonatkozó jogokat a német piacon. A megállapodás részét képezi két jelentős stuttgarti és frankfurti üzlet eladása is, amelyeket jelenleg a Hedin Mobility Group német kiskereskedelmi részlege üzemeltet.

A megállapodással azonban nem szakad meg teljesen a Hedin és a BYD együttműködése. A vállalat továbbra is a BYD hivatalos kiskereskedője marad Németországban, három értékesítési ponttal, Mannheimben, Kaiserslauternben és Saarbrückenben. Ezenkívül a Hedin továbbra is disztribútorként és kiskereskedőként fog tevékenykedni Svédországban.

„Az elmúlt két évben a BYD-vel együtt dolgoztunk a német piac fejlesztésén. Az alap most már megvan a mennyiség növelésére, és alig várjuk, hogy a BYD-vel, mint kereskedővel, együtt folytathassuk ezt az utat Németországban” – mondta az ügylet kapcsán Anders Hedin, a Hedin Mobility Group vezérigazgatója és alapítója.

Az ügylet megerősíti a BYD pozícióját a német piacon. A vállalat további megállapodásokat köthet országszerte működő kereskedői hálózatokkal, ezzel kiterjesztve a cég tevékenységét a 84 milliós Németország egész terület. Hasonlóképpen a saját pótalkatrészpiacának ellenőrzésével a BYD érzékeltetni tudja a vásárlókkal, hogy nemcsak az autók eladásával, hanem szervizeltetésükkel és karbantartásukkal is foglalkozik, vagyis az ügyfelek maradéktalan és minőségi kiszolgálására törekszik.

A tranzakciót még jóvá kell hagyniuk az illetékes német hatóságoknak, amire feltehetően az idei év negyedik negyedévében kerül sor. 

A disztribútori jogok megszerzésével a BYD - jelen pillanatban a világ hetedik legeladottabb márkája - nyilvánvalóan elsősorban az autóeladások fellendítését tűzte ki célul. A kínai vállalat tavaly csak 4139 autót tudott eladni Németországban, az idei évben -  július végéig – azonban mindössze 1432 darabot, ami arról tanúskodik, hogy a kínai márkáknak nem lesz könnyű felvenniük a versenyt Németországban a hosszú és tekintélyes múltra visszatekintő német autóiparral.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.09.19
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.09.19
Az újonnan forgalomba helyezett tisztán elektromos személygépkocsik száma több mint másfélszeresére....
2024.09.19
Szárnyal a Nyugat által szankcionált orosz autópiac, amely a múlt hónapban a személygépkocsik....
2024.09.19
Jövő augusztusban a gyorsaságimotoros-világbajnokság, júliusban pedig a Superbike-vb fordulóját is....
2024.09.19
Igazi sikertörténet az X2, amelyből az első sorozat néhány éve alatt már 390 ezer talált gazdára.....
2024.09.19
Békéscsaba izgatottan készül a 27. Csabai Kolbászfesztiválra, amelyet idén október 24-27. között....
2024.09.19
Minden eddiginél kifinomultabb rendszert dolgozott ki a Toyota arra, hogy a felhasználók ne....
2024.09.19
A Dunán és mellékfolyóin érkező rendkívüli árhullám miatt összefogásra van szükség annak érdekében....
2024.09.19
A LEGO Csoport és a Formula 1 a mai napon bejelentette új, hosszútávú partnerségét, amivel céljuk,....
2024.09.19
A világszerte rohamtempóban terjeszkedő BYD felvásárolt egy német autóipari elosztóhálózatot, hogy....