együttműködés

Partnerségre lépett a LEGO Csoport és a Formula 1

2024.09.19.

A LEGO Csoport és a Formula 1 a mai napon bejelentette új, hosszútávú partnerségét, amivel céljuk, hogy betekintést kínáljanak a LEGO® építők számára a Formula 1 világába, és összehozza a két lelkes rajongótábort világszerte.

Az együttműködés 2025-ben indul különböző szórakoztató programokkal, amelyeket a nagydíjak alatt a rajongói zónákban szerveznek a rajongók és a családok számára, valamint számos érdekes tartalommal a LEGO Csoport felületein. A kutatások azt mutatják, hogy az elmúlt években kiugróan megnőtt az F1 népszerűsége a fiatalabb rajongók körében – több mint négymillió 8 és 12 év közötti gyerek követi aktívan a sportágat az EU-ban és az Egyesült Államokban, továbbá az Instagram követőinek 40%-a is jelenleg 25 év alatti.

Az együttműködés kapcsán a LEGO portfólió is különböző izgalmas szettekkel bővül, amelyek segítségével az F1 rajongók és a LEGO építők kockákból újraalkothatják az F1 csapatokat. A választékban megtalálhatóak lesznek az óvodások számára készült LEGO® DUPLO®, valamint korosztálytól függetlenül a gyerekeknek, tizenévesnek, valamint felnőttnek szóló készletek is.

A kooperáció keretében megvalósuló programok célja, hogy közelebb hozza a rajongókat az innovációhoz, a technológiához és a mérnöki tudomány világához a rajongói zónákban megvalósuló, szórakoztató és interaktív LEGO játékokkal az egész szezon során. Emellett a készletekkel a sport mérnöki és technikai vívmányainak jelentőségére is szeretnék felhívni a figyelmet.

A rajongók mélyebben is elmerülhetnek a csúcssebességű versenyek izgalmában, miközben kockáról kockára újraalkothatják a versenypálya, a boxutca és a garázsok izgalmas pillanatait és ikonjait. Lehetőségük lesz arra, hogy beüljenek a pilótaülésbe és teljesen új módon tapasztalják meg az elit motorsport összetettségét.

Julia Goldin, a LEGO Csoport termék- és marketingigazgatója azt mondta: A LEGO Csoport büszke múltja során számos F1-es autót épített meg LEGO kockákból, és hiszünk benne, hogy ez az új együttműködés, a LEGO játékokon és az építésen keresztül segít közelebb hozni a Forma 1 varázsát minden rajongóhoz, akik így még élvezetesebb és izgalmasabb módon élhetik át a motorsport iránti rajongásukat. A LEGO kockákban rejlő kreativitás pedig még tovább fokozza az F1 izgalmát. Már alig várjuk, hogy felfedjük mindazt, amit ez a fantasztikus partnerség kínál mind a legodaadóbb, mind pedig az új Formula 1 és LEGO rajongók számára, otthon és a pályán egyaránt.

Emily Prazer, a Formula 1 kereskedelmi igazgatója azt mondta: A LEGO kocka gyerekek és felnőttek milliói kreativitásának és építés iránti szenvedélyének forrása világszerte. Az együttműködés révén a rajongók képesek lesznek újraalkotni és újraértelmezni a Formula 1 világát, és kockáról kockára egyre mélyebben merülhetnek el ennek az izgalmas sportnak mechanikai és technológiai összetettségében. Alig várjuk, hogy megmutassuk a Formula 1 drámáját és izgalmát a LEGO építők számára, és egyben lehetőséget kínáljunk a saját rajongóinknak is, hogy barátaikkal és családjukkal újfajta módon is megtapasztalhassák a motorsport örömét.”

A FIA Formula 1 Világbajnokság közelgő 75. évfordulójának alkalmából a LEGO Csoport jelen lesz a 2025-ös versenynaptár kulcsversenyein, hogy eddig nem látott módon vigye el a játékot az F1 boxutcájába.

A rajongóknak érdemes követni az együttműködés bejelentéseit, beleértve a készleteket, az eseményeket és tartalmakat is, amik az F1 boxutcáiból indulnak a 2025-ös FIA Formula 1 Világbajnokságra.



 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.09.19
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.09.19
Az újonnan forgalomba helyezett tisztán elektromos személygépkocsik száma több mint másfélszeresére....
2024.09.19
Szárnyal a Nyugat által szankcionált orosz autópiac, amely a múlt hónapban a személygépkocsik....
2024.09.19
Jövő augusztusban a gyorsaságimotoros-világbajnokság, júliusban pedig a Superbike-vb fordulóját is....
2024.09.19
Igazi sikertörténet az X2, amelyből az első sorozat néhány éve alatt már 390 ezer talált gazdára.....
2024.09.19
Békéscsaba izgatottan készül a 27. Csabai Kolbászfesztiválra, amelyet idén október 24-27. között....
2024.09.19
Minden eddiginél kifinomultabb rendszert dolgozott ki a Toyota arra, hogy a felhasználók ne....
2024.09.19
A Dunán és mellékfolyóin érkező rendkívüli árhullám miatt összefogásra van szükség annak érdekében....
2024.09.19
A LEGO Csoport és a Formula 1 a mai napon bejelentette új, hosszútávú partnerségét, amivel céljuk,....
2024.09.19
A világszerte rohamtempóban terjeszkedő BYD felvásárolt egy német autóipari elosztóhálózatot, hogy....