abroncsgyártás
Az YZF-R9 a prémium Supersport kategória legmagasabb szintű teljesítményét és elérhetőségét ötvözi, így vezetési tapasztalattól függetlenül minden motoros számára maximális élményt nyújt. A Yamaha az új modellt a „Re-DNAed Supersport” koncepció alapján fejlesztette, amelynek nyomán a motor örökölte az YZF-R sorozatra jellemző egyedi dizájnt, ötvözve a funkcionális szépséget és a fejlett aerodinamikai megoldásokat. Az YZF-R9 továbbfejleszti a Yamaha hagyományos filozófiáját, amely a motoros és a gép közötti egységet erősíti, mind statikus, mind dinamikus értelemben.[1]
A Bridgestone hosszú távú együttműködésben dolgozik a Yamahával, folyamatosan innovatív megoldásokat és csúcstechnológiás abroncsokat biztosítva a márka motorkerékpárjaihoz. Az YZF-R9-hez készült BATTLAX RACING STREET RS11 abroncsok „Dan-Totsu”[2] termékek, amelyek a motorsportokban szerzett tapasztalatokat és technológiákat ültetik át a kereskedelmi forgalomban elérhető abroncsokba. Az új abroncs mintázata növeli az érintkezési felület merevségét, optimalizálja a futófelület egyensúlyát és nagyobb tapadási felületet biztosít a döntött motor helyzetében. Ennek köszönhetően kiemelkedő kanyarstabilitást és éles, precíz kezelhetőséget nyújt száraz útfelületen is, így tökéletesen illeszkedik az YZF-R9 dinamikus teljesítményéhez.
A „Versenypályáról az utcára” („From Circuit to Street”) koncepció keretében a Bridgestone a versenyzést egyfajta „mobil laboratóriumként” használja, hogy extrém körülmények között tökéletesítse technológiáit és ezeket az újításokat később a mindennapi használatra szánt abroncsok fejlesztésébe ültesse át a. A motorsport-tevékenységeken keresztül a Bridgestone folyamatosan fejleszti Dan-Totsu termékeit és erősíti globális réspiaci stratégiáját a prémium motorkerékpár-abroncsok területén.
A Bridgestone emellett továbbra is elkötelezett a biztonságos és élvezetes motorkerékpár-kultúra kialakítása mellett. Ezen törekvése összhangban áll a Bridgestone E8 kötelezettségvállalásában[3] leírt „érzelem” (Emotion) értékkel is, mely szerint a vállalat elhivatott, hogy izgalmat, inspirációt és örömöt vigyen a mobilitás világába. A Bridgestone célja továbbá, hogy biztosítsa a motorozás vérpezsdítő élményét további 10, 20 és még több éven át.
[1] Az új YZF-R9-ről bővebben a Yamaha Motor által kiadott sajtóközleményben olvashat: R9 | Supersport motorkerékpár | 900 köbcentiméter | 2025 | Yamaha Motor
[2] A „Dan-Totsu” a Bridgestone vállalati céljára utal, mely alapján abszolút és egyértelmű vezető legyen.
[3] A Bridgestone Csoport létrehozta E8 vállalati kötelezettségvállalását, hogy támogassa vállalati víziójának megvalósítását: „2050 felé haladva a Bridgestone továbbra is társadalmi értéket és vásárlói értéket biztosító, fenntartható megoldásokat kínáló vállalatként működik”. Ez az elkötelezettség iránytűként szoltál a Csoport számára, miközben kivívja a jövő generációinak bizalmát. A kötelezettségvállalás nyolc egyedi Bridgestone-értékből áll (Energia, Ökológia, Hatékonyság, Kiterjesztés, Gazdaságosság, Érzelem, Könnyedség és Felhatalmazás). A Csoport ezen értékek mentén kötelezte el magát amellett, hogy a vállalati célokon és folyamatokon keresztül, a kollégákkal, a társadalommal, a partnerekkel és az ügyfelekkel közösen egy fenntartható társadalom megvalósításán dolgozzon.