autósport
A 2017-es világbajnokság hihetetlenül izgalmasnak ígérkezik. A Citroen a C3 WRC-vel, a Toyota a Yaris WRC-vel, a Hyundai pedig az i20 WRC-vel vág neki a versenynek. Kívülről az RS WRC szinte semmiben nem hasonlít az elődjére. A hátsó nagyobb spoiler, a jóval agresszívabb első lökhárító, a teljesen új első spoilerek és a drámaiabb hátsó légterelő mind a jobb tapadást biztosítják.
Erejét egy 4 hengeres EcoBoost motor adja, 380 lóerővel és 450 Nm nyomatékkal. Teljesen új hidraulikus hat sebességes szekvenciális váltót kapott, a nyomaték mennyiségét pedig az aktív differenciálművekkel turbózták fel.
Emellett új lengéscsillapítóval és hűtött féktárcsával is felszerelték. A Fiesta RS WRC a januári Monte Carlo Rally keretein belül fog debütálni.