Hyundai

Az Interbrand ismét megerősítette a Hyundai hírnevét

2015.10.13.

A Hyundai Motor a világ 39. legnagyobb márkája, derül ki azokból az új piackutatási elemzésekből, amelyek most hozott nyilvánosságra az Interbrand globális márkaspecialista.

A koreai autógyártó a tavalyi év óta 8,5 százalékkal növelte márkaértékét, amely idén eléri a 11,3 milliárd dollárt: a Hyundai a hetedik legerősebb márka az autóiparban. Az elmúlt évtized során a Hyundai Motor több mint 7 milliárd dollárral növelte értékét, és 36 helyet előre lépve immár a világgazdaság legnagyobb márkanevei között foglal helyet.

Az invenciózus, érzelmekben gazdag márkamarketinggel megtámogatva intenzív változásokon átmenő Hyundai Motor jelentős mértékben növelte ismertségét az ügyfelek körében. A márka ismertsége nagyban nőtt a kultúra, a sportok és a társadalmi felelősségvállalás területén vállalt szerepe révén; míg új, kiváló minőségű termékeinek köszönhetően a Hyundai Motor világszerte képes volt kapcsolatot teremteni a fogyasztókkal.

„A rendkívül éles piaci versenyhelyzet ellenére a Hyundainak sikerült növelnie globális jelenlétét, amit termékeinek lenyűgöző kifinomultsága, valamint márkaarculatának fejlődése tett lehetővé” – mondta az elért eredményekről szólva Mike Rocha, az Interbrand globális márka-értékelési igazgatója. „A Hyundai Motor folyamatosan arra törekszik, hogy minden lehetséges helyzetben kiemelkedő ügyfélélménnyel ajándékozza meg vásárlóit, ami a világ számos piacán erősen differenciált márkaként pozícionálta a márkát.”

„A Hyundai Modern Prémium márkairánya 2015-ben minden eddiginél láthatóbbá és érzékelhetőbbé vált, a közeljövőben pedig még ezeknél is izgalmasabb kezdeményezésekre számíthatnak tőlünk.” – mondta Won Hong Cho, a Hyundai Motor marketingért felelős vezérigazgatója. „A jövőben vezető szerepet kívánunk játszani a mobilitás újraértelmezésében, emberközpontú szemlélettel történő átalakításában. Ahhoz, hogy eljuthassunk ide, olyan vállalattá kell válnunk, amely nem csak egyénekkel, vagy saját gyártmányaival törődik, hanem szélesebb körben nyújt gondoskodást, és amely az általa képviselt értékeknek köszönhetően megbecsülésnek örvend.”

A felülmúlhatatlan ügyfélélményt ezen a törődésen keresztül megvalósítani szándékozó Hyundai Motor a közelmúltban digitálissá alakította át értékesítési folyamatát, és olyan új kapcsolati csatornákat igyekszik kialakítani ügyfelei irányába, amelyeken keresztül azok életében értékes részesévé válhat. A Hyundai Motor hangsúlyosan dizájn-centrikus, prémium minőségű gyártmányai a Modern Prémium márkairányt képviselik, míg az új Globális Kereskedés Identitás arról hivatott gondoskodni, hogy az ügyfél Hyundai-tulajdonosként életének minden pontján a lehető legmagasabb szintű márkaélménnyel találkozzon.

A Hyundai Motor helyezései az elmúlt évtizedben (Interbrand):

Év

Összesített helyezés

Márkaérték
(milliárd dollár)

2015

39

11,3

2014

40

10,4

2013

43

9,0

2012

53

7,5

2011

61

6,0

2010

65

5,0

2009

69

4,6

2008

72

4,8

2007

72

4,5

2006

75

4,1

2015. 10 legjobb autóipari szereplője

Év

Vállalat

Márkaérték

(milliárd dollár)

1

Toyota

49,0

2

BMW

37,2

3

Mercedes-Benz

36,7

4

Honda

22,9

5

VW

12,5

6

Ford

11,5

7

Hyundai

11,3

8

Audi

10,3

9

Nissan

9,0

10

Porsche

8,0

Az Interbrand rangsor felállítása során a kutatók figyelembe veszik a vállalatok pénzügyi jelentéseit, marketing tevékenységeit, továbbá elemzik a márkák potenciális profitszerző képességét.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.22
- Megtalálták a Verőcénél szombaton történt hajóbaleset egy további áldozatának holttestét -....
2024.05.22
Az kedvelt mini-SUV XL Heritage nevű modellváltozata egyenesen a '70-es évekbe repít vissza. ..
2024.05.22
Látványos filmpremierek, vörös szőnyegen felvonuló világsztárok és egy összetéveszthetetlen,....
2024.05.22
Lettország szolidaritás jeléül átad Ukrajnának kéttucatnyi különböző márkájú autót, amelyek....
2024.05.22
Magyarországon a szakszervezetek bár jelen vannak, ritkán tudnak akkora hatást gyakorolni egy....
2024.05.22
Aszfaltoznak az M0-ás autóúton az M4-es csomópontnál. Az M1-es autópálya felé a 41-es és a 39-es km....
2024.05.22
- Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma áprilisban az egy évvel korábbihoz képest az Európai....
2024.05.22
- Közös vállalatot alapított 50-50 százalékos tulajdoni arányban az AutoWallis csoport portugál....
2024.05.22
Pályafutása első futamgyőzelmét aratta a túraautós TCR Europe sorozatban, azaz a kategória Európa-....
2024.05.22
A police.hu oldal szerdán megjelent híre szerint az elmúlt héten a megengedett sebességhatárokat....