Ingolstadt
Markus Duesmann ambiciózus tervet terjesztett elő két hónappal azután, hogy az Audi főnökeként kezdett dolgozni: Alex Hitzinger irányítása alatt álló szakembereknek "gyorsan és bürokráciamentesen kell kidolgozniuk az úttörő modellt az Audi számára" - jelentette be a cég. A csapat felhasználhatja az egész VW-csoport erőforrásait és technológiáit, ugyanakkor nagy szabadságot élvezhet. A gyors és agilis fejlesztési folyamatnak a további fejlesztések modelljévé kell válnia.
Eddig e-tronnak nevezték az Audi elektromos autóit, lehet, hogy az istennő átvesz mindent? Fotó: Audi AG
Első eredményként egy rendkívül hatékony elektromos autónak 2024-ben kell eljutnia a piacra. Az autó mellett a csapatnak ökoszisztémát kell létrehoznia az autó körül, és így új üzleti modelleket kell kidolgoznia.Ez olyan versengő termékekre emlékeztet, mint például a Mercedes Me. A Daimler megpróbálja eladni az ügyfeleknek az autón kívüli egyéb szolgáltatásokat és termékeket. Szinte tíz évvel ezelőtt a BMW felállította saját csapatát a "Project i" kifejlesztésére is, amelyből a két i3 és i8 modell származik. Sokat hoztak a BMW-nek a fejlett márka imázsáért, ám a gazdasági siker kevesebb volt - jegyzi meg a portál.
Hitzinger a motorsportból érkezett
Alex Hitzinger hosszú ideig motorosport mérnökként dolgozott, háromszor megnyerte a Le Mans 24 órás versenyét a Porsche-val, majd később kifejlesztett egy autonóm vezetésű autót az Apple számítógépes cég számára. Hitzinger 2019 óta dolgozik a VW haszongépjárműveknél, ahol ő felelős az autonóm vezetésért és az ID.BUZZ-ért.
Új munkája nehéz, ám mögötte van a világ legnagyobb autóipari vállalatának koncentrált pénzügyi és mérnöki ereje – írja a német portál.