Motorépítés
A Yamaha és a Bunker Custom Motorcycles együttműködésének az eredménye pedig egy olyan tracker-stílusú motor lett, amely nem csak, hogy rendkívül férfias, de elképesztően jól használható, így a gyönyörű 80-as évekbeli fényezést viselő motor a homokos strandtól a hegyi utakig bárhol megállja a helyét.
A Bunker Custom szokásaihoz híven először is megemelte a motor üléspozícióját, több helyet teremtve ezzel a motoros számára a szabad mozgáshoz, majd a nagyobb hasmagasság érdekében áthelyezték a kipufogót, valamint előre all-terrain abronccsal szerelt 19 colos kerék került. A strapabíróság érdekében a motor összes karosszéria elemét, így az üzemanyagtartályt, az oldalfalakat, az első és hátsó sárvédőket, a radiátor és az ülés burkolatait is kicserélték 2 milliméter vastag kézzel megmunkált alumínium elemekre.
A sportosabb vezetési pozíció érdekében pedig a kormányt is megemelték egy kicsit, míg az ülést finom hasított bőrrel burkolták. Annak érdekében, hogy a motor valóban bármilyen tereppel megbirkózzon a hasmagasságát 14 centiméterről 20 centiméterre növelték, valamint az első villákat komolyabb fordított egységekre cserélték.
A megbízhatóság érdekében a Bunker Custom nagyon sok gyári Yamaha kiegészítőt is felhasznált, így a fék és kuplungkarok, az oldaltámasz-hosszabbító, valamint a lábtartók is a japán cég raktáraiból érkeztek.