repülő
A Magnus Aircraft Corporation Fusion 212-es sportrepülőgépe egymás melletti üléselrendezésének és duplikálható irányítási rendszerének köszönhetően ideális oktatási célokra is. A 95-ös ólommentes benzinnel üzemeltethető Rotax motornak és a kompozit géptörzsnek köszönhetően a karbantartásra és az üzemanyagra kevés pénzt kell fordítani. A Fusion fogyasztása 16-21 liter óránként, ami az átlagos 200 km/órás sebességet figyelembe véve 8-10 litert jelent 100 kilométeren.
A beépített mentőernyő rendszernek köszönhetően, amely a géphez három ponton csatlakozik és vészhelyzet esetén az egész repülőgépet menti, a baleseti kockázat nagymértékben csökken, és a repülés biztonsága nő. A szimmetrikus szárnyprofilnak köszönhetően a gép stabil és dinamikus vezetési élményt nyújt. Mindezek mellett a gép szerkezeti felépítéséből adódóan bírja a +6/-3 G-s terhelést is, így az alap műrepülő gyakorlatos végrehajtása is lehetővé válik. A könnyű szerkezetnek köszönhetően nagy, akár 1200 km-es hatótávra is képes, a felszálláshoz csupán 120, a leszálláshoz csupán 150 méterre van szüksége. A panoráma kabintetőnek köszönhetően a repülés még intenzívebb élményt nyújt.
A Magyarok a világ járműgyártásában kiállítás pénteki megnyitóján Boros László, a Magnus Aircraft vezérigazgatója mutatta be a magyar fejlesztésű kisrepülőgépet, amit egyelőre Kecskeméten gyártanak, hamarosan azonban Pécs lesz a cég új gyártóközpontja.