A stuttgarti prémiummárka 2018 elejétől állítólag már árulni fogja az üzemanyagcellás GLC-t.
Nagy hatótávolság, rövid tankolás, zéró emisszió: a tüzelőanyagcellára épülő hajtáslánc a BMW eDrive technológia jövője felé vezető utat jelöli ki.
Az idei év – a szigorúan titkos kutatás-fejlesztési szakaszból kilépve, az autós világ elé tárva – kiemelkedő eredményeket mutatott fel a...
Nem, ez nem fából vaskarika, nem blöff, vagy technikai tévedés. Ez valóságos autótechnika. Miért kell egy villanyautónak kipufogócső, hiszen az elektromos áramot az akkumulátoraiból veszi. Hogyan kerül az elektromos energia az akkumulátorba? Kell-e egyáltalán akkumulátor egy elektromos autóba?...
A japán gyártó öt éven belül jelenne meg a piacon a környezetbarát, nagy mennyiségben készülő szériaautókkal, de az kis sorozatban készülő FCV már egy-két éven belül megvásárolható lesz.
Nehéz ma tisztán látni, merre is veszi az irányt az autófejlesztés. Nehéz azért, mert azok, akiknek ezt meg kell határozniuk, maguk is bizonytalanok a jövőt illetően. Nem felkészületlenségről, alapos tanulmányok hiányáról van szó. Valóban rendkívül sok tényezőt kell figyelembe venni, és...