Vajon ez hátráltatta a fejlődésüket az azt követő évszázadban?
A német gyártó a 19A 00010 ZDK-259-101-es számú alkatrészként is ismert ketchupot osztogatta ingyen.
Meghökkentő gerillamarketinggel vezeti be Hollandiában az LBX városi crossovert a Lexus. A kampány a modellnek egy olyan jellemzőjére hívja fel a figyelmet, ami eddig hiányzott a prémiummárkák eszköztárából.
Év elején, amikor a mesterséges intelligencia (MI) széles körben elérhetővé vált a kis- és középvállalkozások számára, senki sem számított arra, hogy az új technológia ilyen gyorsan elterjed. Egy friss kutatás szerint...
A Ford idén egy PR alapú kampánnyal, a Ford Driving Skills for Life bevezető kommunikációjával került a short listre az EFFIE nemzetközi reklámhatékonysági verseny magyar mezőnyében.
A maketing lényege olyasmit megvásároltatni, amire igazából nincs szüksége a vevőnek. Egyik eszköze olyan nevet adni dolgoknak, és olyan megszövegezéssel áradozni róluk, amire harap a célközönség. Aki bedől, sokat fizet egy nagy semmiért.
Alain Favey lesz az új értékesítésért és a marketingért felelős igazgatósági tag, Werner Eichhorn pedig új szerepet kap a Volkswagen Csoportban.
A szórakoztatás találkozása az autóiparral. A ŠKODA márka bővítve elkötelezettségeinek körét átfogó együttműködést kezdett a világhírű Cirque du Soleil társulattal.
Hosszú, de a szakmázók számára bizonyára tartalmas cikksorozatunkban elemezzük az autóipar online fogyasztói szokásait, segítve annak megértését, miért szeretik, vagy éppen miért kerülik a potenciális vásárlók az egyes autómárkák honlapjait, és vajon hogyan válhat belőlük az ott található...
Így jellemzik Ázsia hegyvidéki lakói az Audi Q7-et, mely megmentette a falut a fenyegető jetitől.