1999-ben kezdődött meg a japán prémiummárka első sportszedánjának, az IS 200-nak a forgalmazása az öreg kontinensen.
Japán sajtóértesülések szerint villanyautó válthatja a Lexus palettáján a márka legkisebb, legöregebb szedánját. Az elektromos IS már az évtized derekán piacra léphet.
Azt már korábban is tudtuk, hogy az IS következő generációja nem érkezik Európába, viszont úgy tűnik, hogy a Lexus további két rosszabbul teljesítő modelljétől is megválik Európában.
Egy friss szabadalmi bejegyzés nyomán már biztosra vehető, hogy rég várt nagyteljesítményű változattal egészül ki a megújult Lexus IS modellkínálata.
Kezdenek körvonalazódni a következő Lexus IS széria részletei: visszatérhet a soros hathengeres motor a sportszedánba.
Hamarosan esedékessé válik a LexusIS generációváltása. Japán források úgy tudják, a negyedik széria visszahozhatja az IS F-et, a Lexus első, műfajteremtő sportszedánját.
A Lexus 1999-ben bevezetett, kompakt sportszedánjának globális eladásai mára átlépték az egymillió darabos álomhatárt. Európa azóta a Lexus IS meghatározó piaca: itt talál gazdára az eladott példányok csaknem 20 százaléka. Az IS egyébiránt kapható volt benzines, dízel és hybrid hajtáslánccal is...
A neves brit Which? Car magazin olvasói szerint a Lexusnak nincs párja a megbízhatóság terén: ez volt az egyetlen márka, amely maximális, ötcsillagos értékelést szerzett a magazin 2016. évi felmérésen.