Lássuk azokat az ikonikus autótípusokat, amiket sikerült a modern korba is sikerrel átültetni.
Amikor egy legenda halálhírét költik, azonnal akadnak lelkes követők, akik sajátosan újraértelmezik a klasszikust, ám ezért olykor bíróságra kell menni.
A 2022-ben elhunyt II. Erzsébet brit királynő SUV-ját árverésre bocsátják. A 110 ezer kilométert futott 2004-es Land Rover Range Rovert egy aukciós ház hirdeti – sajátos szlogennel.
Mezőgazdasági gépnek indult, aztán királyi beszállító lett belőle.
Némelyik a parkolást könnyítette, némelyikkel versenyeztek, íme néhány különleges pótkerékmegoldás.
Akkumulátorgyárat épít Angliában a Jaguar Land Rover (JLR) brit járműgyártó csoport indiai tulajdonosa, a Tata Motors. A vállalat szerda este jelentette be a terv véglegesítését.
Egy japán tuningműhely emelőkészletet fejlesztett a Toyota Proboxhoz. Az eredményen fellelkesülve – ha már lúd, legyen kövér – addig próbálgatták az autóhoz az optikai kiegészítőket, amíg a végeredmény hasonlatossá nem vált a Land Rover Defenderhez.
Úgy tűnik, hogy sokan vannak, akik a fenti kérdésre igennel válaszolnának, hiszen a Fellten Motors erre építi üzleti modelljét.
II. Erzsébet igényes autógyűjteménye ritka szépségekből állt. A brit királynő köztudottan jó ízléssel választotta ki a modelleket, amiket ő maga is gyakran vezetett. Íme, a legkülönlegesebbek.
A JLR kevesebb autót adott el vásárlóinak az elmúlt naptári évben. A Jaguar modellek különösen csökkentek – írja az automobilwoche.de