2023-ban 20 ezer 749 új kishaszon-gépkocsit helyeztek forgalomba Magyarországon, 17,54 százalékkal többet (3097 jármű) mint 2022-ben.
A részben vagy teljesen elektromos meghajtások vezető fejlesztőjeként ismert Toyota, leányvállalata, a Daihatsu, valamint a Suzuki (amelyben a Toyota néhány éve ugyancsak kisebbségi részesedést szerzett, és amellyel több területen folytat stratégiai együttműködést) együtt mutatták be közösen...
Hát ÓRIÁSI! Mindezt jelezték is egy kevésbé diszkrét, a furgon oldalán végigfutó felirattal, ami miatt kaján vigyorral fordult utánam mindenki az utcán. Pedig itt tényleg az autó méretére gondoltak, és nem másra.
Nagyobb akkumulátorával, hosszú tengelytávval próbáltuk a Citroën ë-Jumpy elektromos furgont, amit az Év Nemzetközi Furgonjának választottak idén.
Némi kompromisszummal, de újra kapható a Suzuki egyetlen terméke, amit mindenki kérdés nélkül megvenne magának.
Miközben nagy erőkkel temetjük a dízeleket, épp az ötödik generációs Caddy tesztje világított rá újra, hogy miért szerettük meg ezt a technológiát annak idején.
Amikor mindenki elengedi a technológia kezét, az Opel akkor durrantott be egy hidrogénhajtású Vivaro kishaszonjárművel. Már csak tölteni kéne valahol.