Hyundai
Noha az európai újautó-piac éves szinten visszaesést mutatott, a Tucson eladásai 1%-kal nőttek 2021-hez viszonyítva. Ennek az erőteljes értékesítési teljesítménynek köszönhetően a Hyundai népszerű kompakt szabadidőjárműve a nyolcadik legnagyobb számban eladott típusnak bizonyult a térségben.
„A Tucson újabb sikeres évet zárt Európában, és ezzel a kompakt szabadidőjárművek rendkívül népes szegmensének a csúcsára emelkedett.” – mondta Michael Cole, a Hyundai Motor Europe elnök-vezérigazgatója. „A Tucson piaci sikerei a modell látványos formatervével és ügyfélközpontú technológiai szolgáltatásaival együtt jól szemléltetik a Hyundai azon szándékát, hogy olyan kiváló minőségű termékeket biztosítson európai ügyfeleinek, amelyek megfelelnek a vásárlók változatos igényeinek és életmódjainak, és túlszárnyalják várakozásaikat.”
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!